مطالب دورژانس

درب کرکره ای برقی دورژانس

درب کرکره ای برقی دورژانس

کرکره برقی یا درب کرکره ای مغازه و پارکینگ از محصولات بسیار پرمصرف و ایمنی می باشد که از آن ها به طور معمول در رول کردن یک پنجره، درب های ورودی ساختمان، درب مغازه ها، پارکینگ ها، فروشگاه ها و… استفاده می شود و بر اسا س جنس تیغه کرکره اتوماتیک برقی (ورقه های آلومنیومی) ، وزن تیغه ،رنگ، لیبل و یا برچسب زده شده روی تیغه ها (برای شناخت کیفیت تیغه) و موتوری که استفاده می شود، در دسته های متنوع و مختلفی قرار می گیرند.

چرا امروزه بهتر است که از کرکره برقی استفاده شود؟

کرکره برقی نوعی درب است که می تواند در مصارف مسکونی و تجاری استفاده شود.

این نوع درب امروزه به دلایل متعددی نسبت به سایر درب ها بیشتر مورد توجه صاحبان ملک های تجاری و مسکونی قرار گرفته است و طرفداران خاص خود را دارد.

نصب آسان و سریع

اولین دلیل را می توان نصب آسان و سریع این نوع از درب ها دانست. به طوری که اگر فردی تنها یک بار از این نوع درب ها را نصب کرده باشد می تواند دفعات بعدی به تنهایی این کار را انجام دهد.

البته پیشنهاد ما به شما این است که در صورتی که تجربه ای در این زمینه ندارید از شرکت نصب کرکره برقی دورژانس کمک بگیرید تا برای کرکره برقی شما مشکلی پیش نیاید.

قوی و ماندگار

می توان هزینه کردن برای کرکره برقی را بسیار مقرون به صرفه دانست چرا که سال های زیادی می تواند کار کند و مشکلی برای آن پیش نیاید.

خیلی اوقات درهای تاشوی برقی سریع تر از کرکره های برقی دچار مشکل می شوند و صاحب ملک مجبور می شود برای تعویض و یا تعمیر این نوع در هزینه کند.

وزن کم تر و سهولت در جابه جایی

احتمالا شما هم به یاد دارید که در گذشته اکثر مغازه داران بعد از بالا و پایین کشیدن کرکره فلزی مغازه خود دست به کمر می شدند.

این در حالی است که شما با نصب کرکره برقی دورژانس به جای دست به کمر شدن، دست به ریموت می شوید و به راحتی هم می توانید کرکره را به بالا و پایین ببرید و هم دیسک کمر احتمالی جلوگیری می کنید.

فراهم کردن سطح امنیت بالا

ز آن جایی که اکثرا این فروشگاه ها و مغازه هایی که درب های شیشه ای دارند هستند که مورد سرقت سارقین قرار می گیرند، منطقی است که صاحبان چنین املاکی، سطح امنیت فروشگاه ها و یا مغازه های خود را تا حد امکان بالا ببرند.

علاوه بر استفاده از دوربین و دزدگیر، استفاده و نصب کرکره برقی دورژانس بهترین راه برای جلوگیری از سرقت به نظر می رسد چرا که کرکره برقی می تواند سطح امنیتی بالایی را فراهم کند.

جلوگیری از ورود هرگونه عامل خارجی!

جدا از این که این نوع از کرکره ها از ورود گرد و غبار به محل مورد نظر و یا کثیف شدن شیشه ها جلوگیری می کند، بلایای طبیعی نیز مانند سیل خبر نمی کند.

در صورتی که کرکره ی شما مناسب باشد و به طرز صحیح نیز نصب شده باشد، مکانی که برای آن کرکره برقی نصب شده است، از چنین قضایایی در امان خواهد ماند.

ساخت با خواسته مشتری توسط دورژانس

این امکان وجود دارد که فردی بخواهد کرکره برقی ای متفاوت از یک کرکره برقی معمولی سفارش دهد.

این امکان هم وجود دارد و شما می توانید سلیقه خود را در ساخت این نوع از درب ها دخالت دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *