مطالب دورژانس

درب شیشه ای اتوماتیک دورژانس

درب شیشه ای اتوماتیک دورژانس

درب شیشه ای اتوماتیک دورژانس

درب اتوماتیک شیشه ای، یک نوع درب برقی پرکاربرد است که از پانل‌های شیشه‌ای متحرک به وجود آمده است. این نوع از درب اتومات ، دارای قاب فلزی محکمی است و در ابعاد و مدل‌های متنوعی، طراحی و تولید می‌شود.

با نصب و بهره برداری درب اتوماتیک شیشه‌ای در ورودی ساختمان‌های مختلف مسکونی، اداری و تجاری و فروشگاه‌ها، به زیبایی محیط خود می‌افزایید.

درب های شیشه ای که به صورت اتومات باز و بسته می شوند باعث تسریع و تسهیل در رفت و آمد و همچنین کاهش مصرف انرژی میشوند به همین دلیل معمولا در اماکن پر تردد که میزان باز و بسته شدن درب زیاد است از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنند.

درب شیشه ای اتوماتیک انواع مختلفی دارد و با توجه به کارایی درب خودکار و میزان عرض ورودی می توان یکی از انواع درب های برقی را انتخاب کرد. میزان سرعت باز و بسته شدن درب های برقی شیشه ای قابلیت تنظیم دارد و با توجه به میزان تردد می توان آن را کنترل کرد .در ادامه شما را با انواع درب برقی شیشه ای ،قطعات و تنظیمات درب هوشمند آشنا خواهیم کرد تا بتوانید قادر به تشخیص بهترین درب شیشه ای اتوماتیک باشید.

درب شیشه‌ای اتوماتیک چیست؟

درب خودکاری است که بدون استفاده از نیروی انسانی و با استفاده از سنسورهای چشمی به طور اتوماتیک باز و بسته شود.

بارزترین مشخصه ی این درب برقی لت های شیشه ای و اپراتور بکار رفته در آن می باشد.

لازم به ذکر است که درب شیشه‌ای برقی در اماکنی که رفت و آمد و یا میزان تردد در آن مکان‌ها بسیار بالا است، دارای کاربرد وسیعی است.

استفاده از این درب هوشمند برقی موجب می‌شود تا مزایای بسیاری برای محیط زندگی و یا محیط کار شما فراهم گردد. از جمله مهم‌ترین مزایای کاربرد این نوع از درب در ساختمان‌ها می‌توان به امنیت زیاد این در برقی اشاره کرد.
این نوع از درب اتوماتیک را می‌توان به نحوی برنامه ریزی و اجرا کرد که بتواند از یک سمت به صورت کاملا خودکار و با استفاده از چشمی درب اتوماتیک شیشه‌ای، باز و بسته شود و از طرف دیگر نیز بتوان با استفاده از کد دستی و یا رمز و یا زنگ زدن، دستور باز و بسته شدن آن را صادر نمود.

استفاده از سیستم کارتخوان در دربهای اتوماتیک بسیار رواج پیدا کرده است واکثرا در ادارات از این سیستم استقبال می کنند.

درب به عنوان یک قسمت ارتباط دهنده در داخل و بیرون ساختمان از گذشته تا کنون همواره مورد توجه معماران بوده است. در گذشته بیشتر یه درب های ورودی به عنوان تامین کننده ی امنیت ساختمان ها توجه می کردند اما امروزه علاوه بر ایمنی که درب ها می توانند برای داخل ساختمان ایجاد کنند زیبایی ظاهری آنها نیز بسیار مورد اهمیت می باشد. ورود درب های اتوماتیک شیشه ای به بازار توانست هم زیبایی را برای ظاهر ساختمان ها و هم امنیت را برای داخل ساختمان تامین کند .

شرکت دورژانس ایمن فک ارائه دهنده کلیه خدمات فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات انواع درب شیشه ای میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *