مطالب دورژانس

درب اتوماتیک ضد سرقت دورژانس

درب اتوماتیک ضدسرقت دورژانس

درب اتوماتیک ضد سرقت دورژانس همانگونه که اسم آن مشخص است به دربی گفته می شود که مانع از ورود سارقین به محل شده و در مقابل هرگونه تخریب قفل و دستکاری قابل اطمینان باشد.

این نوع از درب های اتوماتیک از نظر ظاهری تفاوت چندانی با درب های اتوماتیک معمولی ندارند. تفاوت آنها زمانی مشخص می شود که بحث امنیت مطرح است و مشاهده می شود که درب های اتوماتیک ضد سرقت به علت آلیاژ استفاده شده در آنها، در برابر فشار ، برش و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی دارند.

نباید این اشتباه پیش بیاید که درب های اتوماتیک معمولی از امنیت پایینی برخوردار هستند.

اگر درب های اتوماتیک معمولی به صورت درست و استاندارد توسط نصاب مجرب نصب شوند، امنیت درب اتوماتیک به مقدار قابل توجهی بالا رفته و این سیستم اتوماتیک را به سیستمی قابل اعتماد برای شما تبدیل می کند.

درب های اتوماتیک ضد سرقت معمولا در طلافروشی ها، عتیقه فروشی ها، موزه ها، صرافی ها و… کاربرد دارند.

درب های اتوماتیک ضد سرقت دارای انواع کرکره ای، ریلی و… با جنس و مقدار مقاومت متفاوت می باشند که به مشتریان خود این اجازه را می دهند تا بر حسب نیاز خود هر کدام از انواع آن را انتخاب و استفاده نمایند.

چند مورد از ویژگی های درب اتوماتیک ضد سرقت عبارت است از:

– مقاوم در برابر فشار،برش و دستکاری

– عایق صوتی و حرارتی

– نصب آسان

– قابلیت نصب سیستم ضدسرقت جهت ارسال سیگنال های هشدار به مراکز انتظامی و همچنین به مالک ساختمان

توصیه: دقت کنید که درب اتوماتیک ضد سرقت خود را از دورژانس ایمن فک خریداری نمایید تا خیالتان از بابت کیفیت درب اتوماتیک راحت باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *