مطالب دورژانس

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو دورژانس

ویژگی-درب-شیشه-ای-اتوماتیک-تاشو

این محصول دامنه کاملی از عوامل ایمنی و کنترل موجود، شما را قادر می سازد که راه حل بهینه ای را برای وضعیت و موقعیت تان پیدا کنید.

رادار های تخصیص حرکتی یک ورود بدون هیچ گونه تماس با درب اتوماتیک یا دستگیره را فراهم می کند. عوامل کنترل دسترسی دیگر مانند دکمه های فشاری یا کلید های کشیدنی و یا پادری تماسی بر طبق موقعیت می توانند وصل شوند.

به وسیله کلید چند حالته می توانید نحوه فعالیت درب اتوماتیک شیشه ای تاشو را به صورت های دستی، اتوماتیک باز یک طرف قفل خروج انتخاب کنید.

لت های متعارف و مکانیزم ضد برخورد با مانع مطمئن می سازد که یک شخص می تواند به سلامت و بدون خطر از این درب عبور کند. این محصول برای مکان هایی که فضا محدود است نیز مناسب است.

 

انواع درب تاشو

درب اتوماتیک در انواع مختلفی عرضه می شوند که از انواع رایج آن که از لحاظ کاربر هم آسان هستند درب های تاشو فولدینگ یا همان نوع اتوبوسی هستند .

درب اتوماتیک فولدینگ (اتوبوسی) folding درب های اتوماتیک تاشو در عرض کم بیشترین باز شوندگی را به محیط عرضه می دارند و سرعت و عملکرد خوبی دارند .

معمولا از این نوع درب برای زمانی که بازشوی دهانه ورودی در کم است اما به بازشوی حداکثری نیاز است استفاده میشود و میتوان گفت بیشتر از 85 درصد از عرض کل دهانه بازشو مفید واقع میشود .

درب فولدینگ به لحاظ کاربری آسان و عمومی یکی از انواع رایجی است که استفاده زیادی دارد و معمولا مورد توجه واقع میشود .

درب-شیشه-ای-اتوماتیک-تاشو

موارد استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای تاشو

این درب ها معمولا در جاهایی مثل کارخانه ها و مراکز بیمارستانی و تجهیزات پزشکی و مراکز تجاری و اداره های دولتی و بانک ها و فرودگاه ها کاربرد دارد ساختار درب اتوماتیک شیشه ای تاشو مشابه درب اتوماتیک لولایی است ، اما یکسری تفاوت ها دارند بعنوان مثال هر لنگه آن به دو قسمت تقسیم شده و آن دو لنگه هم توسط لولا به هم وصل شدند .

در ضمن درب اتوماتیک تاشو را می شود به گونه ای طراحی کرد که فقط به یک سمت باز شود، این نوع برای مکانهایی با تردد زیاد و نامحدود مناسب است و حرکتی بسیار نرم و بیصدا دارد .

از خصوصیات دیگر این نوع محصول می توانیم به تنوع در رنگ بندی کاور و فریم ها و شیشه تکجداره و دوجداره اشاره کنیم. صرف نظر از فضای محدود موجود درب اتوماتیک شیشه ای راه حلی مناسب و بی بدیل برای ایجاد بزرگترین عرض ورودی می باشد. ب

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *