مطالب دورژانس

خرید راهبند با تردد نامحدود در هشتگرد

خرید راهبند با تردد نامحدود
راهبند فک 680H محصولی از کمپانی تولیدی FAAC ایتالیا برندی کاملا شناخته شده در صنعت تولید دربهای اتوماتیک، اپراتوهای درب شیشه ای، راهبند پارکینگی  میباشد این برند برتر ،سال هاست در ایران به عنوان برترین برند خارجی مشغول به عرضه محصولات خود است و توانسته اعتماد عموم کاربران را به خود جلب کند.

راهبند فک 680H با استفاده از قابلیت توقف در برابر مانع  میتواند با نصب چشمی های الکترونیکی پیشرفته خود در زمان نزدیک شدن اتومیبلی به این راهبند ، این سیستم با قابلیت ترمزگیری از ادامه مسیر خود متوقف میشود .

از دیگر ویژگی های فنی این راهبند پر قدرت قابلیت تنطیم ارتفاع بوم  است تا بتوان به اندازه مورد نیاز از آن استفاده کرد .

قابلیت فرمان از روی ریموت یا کارت خوان به معنی استفاده کردن از ریموت یا کارت برای استفاده کردن از راهبند فک 680 است تا از راه دور نیز بتوان از این مدل استفاده کرد.

طول بازو (بوم) در FAAC 680    2 تا 8 متر متغیر است و با استفاده از موتور پر قدرت خود میتواند در مدت زمان 5 ثانیه این راهبند را بالا ببرد ، ولتاژ ورودی موتور راهبند  680 ، 220 ولت است و قابلیت نصب برق اضطراری را دارد و از طرفی تعداد کارکرد روزانه این راهبند ایتالیایی نا محدود بوده و مناسب برای محیط های با تردد بسیار زیاد دانشگاهی،پارکینگی ،تجاری،مسکونی میباشد.

سایر قابلیت های فنی

تردد نامحدود

دارای بوم قابل تنظیم 2 تا 8 متری

ساخت ایتالیا

مناسب برای مصارف صنعتی

ولتاژ ورودی 24 ولت

سرعت باز شدن بسیار بالا و قابل تنظیم توسط منوی کنترل برد ( 1.5 ثانیه برای میله 2 متری و 6 ثانیه برای میله 8 متری)

مجهز به اینکودر(Encoder جهت برگشت میله در صورت برخورد با مانع

دارای ترمز در ابتدا و انتهای حرکت

دارای مرکز کنترل 2 سرعته

قابلیت اتصال به کلیه دستگاه ها کنترل تردد، پوش باتن، کارت خوان، دوربین پلاک خوان و غیره

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع راهبند ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *