مطالب دورژانس

جک برقی چیست و چگونه نصب می گردد_دورژانس

جک-برقی-دورژانس

امروزه بیشتر درب های پارکینگ های اماکن عمومی، خصوصی و منزل ها دارای سیستم های اتوماتیک است. یکی از انواع متنوع درب های اتوماتیک، جک پارکینگی می باشد.

جک برقی پارکینگی برای درب های تک لنگه و دو لنگه (با ابعاد، وزن و ترددهای مختلف) مناسب است.

جک های برقی درب هابه دو دسته ی اصلی تقسیم می شوند. که این دو دسته عبارتند از:

جک های الکترومکانیکی

این جک ها اغلب برای ساختمان های مسکونی و کم تردد(نسبت به اماکن عمومی) استفاده می شود. همچنین جک های الکترومکانیکی برای درب های سبک مناسب تر است.

جک های هیدرولیکی

این نوع از جک ها برای درب های سنگین و همچینین اماکن پردتردد مانند ادارات استفاده می شود.   در درب های هیدرولیکی برای امنیت بیشتر و جفت شدن لنگه ها بر روی هم از قفل برقی استفاده می شود.

جک های برقی مانند تمام سیستم ها و دستگاه های دیگر تشکیل شده از اجزای گوناگون است. این اجزا عبارتند از: دوعدد بازو که بر روی درب نصب می شود، مرکز کنترل، چراغ های آلارم یا هشدار، قطعات فلزی، چشمی و ریموت کنترل. نکاتی در مورد جک های برقی وجود دارد که کاربران آن باید به این نکته ها توجه داشته باشند.

یادتان باشد که جک برقی در درب اتوماتیک وظیفه باز نمودن در را به صورت اتوماتیک به انجام می رساند. جک برقی به واسط چشم هایی که در آن پیاده سازی شده است زمانی که درب در حال باز و بسته شدن است اگر مانعی وجود داشته باشد آن را تشخیص می دهد و از اصابت در به مانع جلوگیری می نماید.

نکته ی دیگر این است که جک برقی به واسط انرژی الکتریکی و برق کار می کند و در صورت قطعی برق جک برقی از کار می افتد و شما بایستی در را به صورت دستی باز و بسته نمایید.

حا در اینجا به معرفی جک برقی پروتکو می پردازیم. درباره نحوه ی نصب جک برقی پروتکو باید بدانید که این نوع از جک های برقی امکان نصب روی انواع دربهای کشویی – دو لنگه وتک لنگه را دارا می باشد.

همچنین این دستگاه امکان نمایشگر است که تمام دستورالعمل ها را می توان از طریق آن مشاهده کرد. یکی دیگر از قابلیت های جک پروتوکو قابل نصب بودن روی قفل الکترونیکی با استفاده از کارت رابط است. لازم به ذکر است که سیستم برنامه ریزی هر جک به طور جداگانه وجود دارد.

لوازم جانبی جک

ارائه دهنده انواع محصولات در زمینه سیستم های حفاظتی و ایمنی با بهترین کیفیت و برند های معروف و قطعات فابریک فروش درب برقی اتوماتیک نصب ، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع جک برقی پارکینگی تعمیرات مدارفرمان ، چشم اتوماتیک ، خم شدن میله ماردون ، تنظیمات مدارفرمان کد دهی ریموت های فابریک و غیر فابریک پاک کردن رسیور و گیرنده ریموت و کد دهی دوباره ریموت جهت امنیت بیشتر تعمیرات دوربین های مداربسته و دستگاه های دی وی آر DVR فلش کردن دستگاه DVR آماده عقد قرارداد با کلیه پروژه های دولتی و شخصی جهت سرویس و نگهداری سیستمهای حفاظتی خود به صورت ماهانه و سالیانه با قیمت کاملا مناسب

 

دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *