مطالب دورژانس

تنظیم سرعت کرکره برقی دورژانس

نظیم سرعت کرکره برقی از مهمترین موضوعات نصب درب اتوماتیک کرکره ای میباشد که وابستگی زیادی به نوع موتور کرکره برقی دارد.

همانطور که در مطالب قبلی توضیح داده شد موتور های کرکره برقی شامل دو نوعموتور توبلار و موتور ساید میباشند.

استفاده ازهر دو نوع موتور برای کرکره برقی رایج و متداول است اما باید بدانید که این موتور تفاوت هایی نیز باهم دارند. نقش موتور کرکره برقی در افزایش راندمان، قدرت و سرعت این تجهیز کاربردی را نمی توان نادیده گرفت.

روش دیپ سوئیچ یکی از روش های متداول برای تنظیم سرعت کرکره برقی تلقی می گردد. به طور معمول، ۳ عدد دیپ سوئیچ بر روی مدار فرمان درب اتوماتیک یا کرکره برقی موجود بوده که وظیفه غیر فعال یا فعال کردن تایمر بسته و باز شدن و میزان سرعت کرکره برقی را بر عهده دارند.

سرعت کرکره برقی دورژانس

تنظیم سرعت کرکره برقی:

تنظیم سرعت درب کرکره ای اغلب به دو روش انجام می شود که هر دوی آن ها قابل استفاده برای تمام درب ها هستند.

اگر دانش فنی و تخصصی در این زمینه دارید می توانید اقدام به تنظیم سرعت آن کنید در غیر این صورت باید از تکنسین ها و متخصصان دورژانس کمک بگیرید زیرا ممکن است موجب وارد آمدن فشار و آسیب به قطعات مختلف دستگاه شوید.

روش اول: جهت تنظیم سرعت کرکره به این روش کلید دیپ سوییچ اتو کلوز را تا مدت زمانی که برای پایین آمدن کرکره برقی مدنظر شما است، روی روشن (on) قرار دهید. برای غیر فعال کردن این حالت اتو کلوز مدار فرمان خاموش کنید.

روش دوم: در این روش با توجه به مدل مدار فرمان کرکره برقی ،ابتدا دکمه تایم را فشار می دهید ( این دکمه اولین دکمه از سمت چپ و پایین می باشد). حالا دکمه D قرار گرفته بر روی ریموت کرکره را فشار داده و پس از سپری شدن زمان دلخواه برای بسته شدن کرکره مجددا بر روی دکمه D فشار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *