مقالات

تعمیر راهبند اتوماتیک فوری و سریع از طریق نمایندگی فک

تعمیر راهبند یله ای در تهران و در سراسر کشور درب سازان ایمن فک

راهبندها نیاز به یک تعمیرکار متخصص وحرفه ای دارند که واحد دورژانس با توجه به سابقه زیاد در این زمینه، در صورت خرابی می تواند مشکلات را عیب یابی کند و تعمیرات راهبند اتوماتیک را به صورت فوری و سریع انجام دهد تا از هزینه های اضافی و خسارات جبران ناپذیر جلوگیری کند.

از راهبند در مکان­های عمومی شلوغ برای نظم دادن و کنترل سرعت وسایل نقلیه استفاده می­شود که در صورت هرگونه مشکلی حتما باید تعمیر شود و در صورت غفلت می تواند آسیب های جبران ناپزیری وارد کند.

تعمیر راهبند اتوماتیک در تهران

در شروع مقاله تعمیر راهبند اتوماتیک باید به این نکته اشاره کرد که  راهبند در واقع به وسیله ای گفته می شود که دارای یک میله اصلی است و باتوجه به فضا طول آن متغیر است که به یک پایه متصل است و در ورودی مراکز مختلفی از جمله عوارض بزرگ راه ها و جاده ها ، پارکینگ ها ، کنترل ترافیک و مراکز دولتی و خصوصی به منظور کنترل تردد که همین امر هم دلایل مختلفی از جمله کنترل و بررسی میزان پارکینگ و کنترل امنیت ، گرفتن مبلغ ورودی و غیره است .

از مهمترین کاربرد راهبند برای کنترل عبور و مرور خودرو ها در مراکز مهمی که نیاز به بررسی تعداد خودرو هایی که وارد و خارج محیط میشوند.
تعمیر راهبند و یا همان تعمیر راهبند میله ای اهمیت ویژه ای پیدا میکند .

تعمیر راهبند انواع گوناگونی دارد از جمله :
تعمیر راهبند ستونی ،
تعمیر راهبند میله ای ،
تعمیر راهبند صفحه ای ،
تعمیر راهبند برقی ،
تعمیر راهبند پارکینگ

تعمیر راهبند در تهران

راهبند میله ای نیز به دو گروه هیدرولیک و الکترومکانیک تقسیم بندی میشود که هرکدام باتوجه به نیاز کاربرد خاص خود را دارد ، در واقع راهبند الکترومکانیک بیشتر در مکان هایی که عبور و مرور پایین هست استفاده میشود و راهبند هیدرولیک برای مکان های پر تردد استفاد میشود.

تعمیر راهبند اتوماتیک:

با توجه به قسمت های مختلف اتوماتیکی که در راهبند ها استفاده میشود ، تعمیر راهبند برقی اهمیت ویژه ای پیدا میکند . دورژانس از متخصصان تعمیر راهبند برقی در انواع گوناگون بوده و باتوجه به تجربه بالا نسبت به تعمیر و رفع مشکلات احتمالی اقدامات لازم را انجام میدهد.

تعمیرکاران شرکت دورژانس تعمیر انواع راهبند پارکینگی صنعتی هوشمند را در تهران ، انجام می دهند.

برای دریافت خدمات تعمیر راهبند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

02172239

عیب یابی و تعمیر راهبند اتوماتیک

ما تعدادی از سولات متداولی که ممکن است پیش آید را جمع کرده و به آنها پاسخ داده ایم:

زمانی که این اتفاق می‌افتد ابتدا باید بررسی کنید که زمان فشردن دکمه باز و بسته شدن راهبند موتور آن شروع به کار می‌کند یا خیر، سپس زمانی که صدایی از موتور نیامد به احتمال قوی مشکل از فتوسل یا چشمی در می‌باشد.

برای حل این مساله باید محل قرار گرفتن چشمی را بررسی کنید تا کاملا مطمئن شوید چشمی‌ها روبه‌روی هم قرار گرفته اند و اگر باز هم مشکل حل نشد باید سیم‌کشی چشمی و محل اتصال آن به مدار اصلی توسط تعمیرکار ماهر بررسی و درصورت لزوم تعمیر شود.

میله هنگام بالا و پایین رفتن صدا میدهد!

این مشکل اغلب زمانی رخ می‌دهد که فنر تعادل یا هواگیری راهبند تنظیم نشده باشد . این صداها اکثرا در راهبندهای هیدرولیکی به گوش می‌رسد و دلیل آن‌ هم وارد شدن مقدار زیاد فشار غیراستاندارد به سیلندرها و سیستم محرک راهبند می‌باشد. راه حل این مشکل ابتدا تنظیم فنر تعادل میباشد.

برای تنظیم کردن این فنر باید در ابتدا راهبند را خلاص کرد و میله‌ی راهبند را تا زاویه ۴۵ درجه به کمک دست بالا برده و سپس در حالت خلاص میله را رها کرد، در این حالت باید فنر تعادل، میله را در زاویه ۴۵ درجه ثابت نگه دارد. اگر از آن زاویه بالاتر یا پایین‌تر رفت باید به وسیله‌ی پیچی که بالای فنر قرار دارد نیروی وارده به فنر را تنظیم کرد تا به تعادل برسد.

بعد از این کار میله را پایین آورده و راهبند را از حالت خلاص خارج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *