مطالب دورژانس

تعمیرات راهبند ستونی در شرکت دورژانس

تعمیرات راهبند ستونی به دلیل کاربرد آن در کنترل عبور و مرور کلیه ی وسایل نقلیه، جلوگیری از حمله ی تروریستی و در مکان های مختلف سازمان ها و ارگان های نظامی، امنیتی، پارکینگ ها، ادارات خصوصی و دولتی بسیار حائز اهمیت است.

همچنین وجود درب های اتوماتیک که با سنسور چشمی کار می کنند نیز به دلیل عدم نیاز به دستگیره که خود ناقل بسیاری از بیماری ها خواهد بود و همچنین فرسایش بالای لولاها و کندی سرعت عبور و مرور که در فروشگاه های بزرگ قطعا با معطل کردن جمعیت اختلال جدی ایجاد خواهد کرد بسیار ضروری به نظر می رسد در نتیجه در مواقع لزوم باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر سنسور درب های اتوماتیک و سایر قطعات و بخش های آن اقدام کرد.

تعمیرات راهبند ستونی به دلیل قرارگیری ساختارهای هیدرولیکی و ستون حدودا 1.5 تا 2 متر زیر زمین نیازمند کادر تخصصی و حرفه ای است که بسته به مدل و ساختار و همچنین جنس آن متفاوت خواهد شد ولی در صورت بروز مشکل حتما به دلایل مسائل امنیتی و نظارتی و متحمل نشدن خرج های بسیار سنگین و افزایش عمر آن حتما با مراکز تعمیرات راهبند ستونی تماس بگیرید.

راهبند ستونی

در ادامه به معرفی خدمات مرکز تعمیرات راهبند ستونی و اتوماتیک و همچنین درب های اتوماتیک می پردازیم که به صورت سیار در محل شما حاضر می شوند تا با ارائه خدمات و تعمیرات تخصصی در اسرع وقت مشکل شما حل شود. توجه داشته باشید که با مراقبت های ویژه و تعمیرات به موقع می توانید تا ده ها سال برای مراکز خود از این راهبندها استفاده کنید ضمن اینکه جنس بدنه ی آنها نیز از فولاد ضد زنگ می باشد.

الکتریک دور

مجموع فروش و تعمیرات شیرمردی در سال 1380 در زمینه انواع درب های برقی (اپراتور درب شیشه ای، جکی، کرکره، ریلی) توسط مهندس شیرمردی در تهران تاسیس و راه اندازی شد. این مجموعه با به کارگیری علم و دانش روز و تجربه کافی در زمینه انواع درب های برقی توانسته بخش اعظمی از نیازهای مشتریان عزیز را برطرف سازد. شایان ذکر است مجموعه شیرمردی در راستای ارائه ی خدمات هر چه بیشتر و بهتر به مشتریان عزیز به صورت 24 ساعته جوابگوی مشتریان بوده و در هر ساعت از شبانه روز خدمات مورد نیاز مشتریان را ارائه نماید. همچنین کلیه خدمات ارائه شده توسط این مجموعه (تعمیرات و فروش) دارای یکسال گارانتی ضمانت بدون قید و شرط و درج در فاکتور می باشد.

ویژگی های برتر شرکت فنی مهندسی دورژانس

در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای قادر به انجام کلیه ی تعمیرات راهبند ستونی و اتوماتیک
فعال در زمینه مشاوره، فروش و حتی نصب این سیستم های کنترل تردد و ایمنی نیز فعالیت و سابقه ی طولانی و درخشان

از جمله مراکز بسیار مشهور و معتبر در سطح تهران که نه تنها به عنوان مرکز تعمیرات راهبند ستونی و اتوماتیک با عیب یابی از طریق تجهیزات پیشرفته بلکه به عنوان مرکز تخصصی و حرفه ای در زمینه ی مشاوره، فروش و نصب تجهیزات ایمنی فعالیت گسترده ای دارد که طبق چشم انداز آتی به زودی در این زمینه ی صنعتی شرکت مطرح در کل کشور عنوان خواهد شد.

مزیت مراکز تعمیرات راهبند ستونی شبانه روزی این است که در هر ساعتی از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل که مشکلی برای راهبندهای شما بوجود بیاید نگران پیدا کردن تیمی متخصص و حرفه ای نخواهید بود و بدون هیچ دغدغه ای می توانید با این مراکز تماس بگیرید. چنانچه به دنبال چنین مرکزی هستید که کادری کاملا حرفه ای نیز در اختیار داشته باشد ما به شما الکتریک درب را پیشنهاد می کنیم.

تعمیرات انواع راه بند اتوماتیک و ستونی

راهبندهای ستونی به دلیل کاربرد گسترده در مراکز بسیار مهم و حیاتی اگر دچار اختلال و خرابی شوند قطعا نیاز دارید که هم در اسرع وقت به تعمیرات راهبند ستونی بپردازید و هم برای جلوگیری از گسترش خرابی به قسمت های دیگر و یا نیاز مجدد زودهنگام به تعمیرات آن را به دستان افرادی متخصص و حرفه ای بسپارید. ما به شما شرکت درب اتوماتیک شیرمردی را پیشنهاد می کنیم که هر دو مزیت فوق را با یکدیگر داراست که این را از رضایت بالای مشتریان هم می توان متوجه شد.

با ورود برندهای مختلف نیاز به تعمیرات راهبند ستونی به وسیله ی کادری مجرب و حرفه ای نیز افزایش پیدا می کند تا بتوانند با عیب یابی صحیح و اصولی در اسرع وقت و به شیوه ای کاملا صحیح به رفع عیب بپردازند. در این بین با توجه به تنوع راهبندهای ستونی و همچنین تعمیر سنسور درب های اتوماتیک نیاز به مرکزی معتبر و شاخص بیش از پیش احساس می شود

تعمیرات شبانه روزی انواع درب برقی اتوماتیک در سریع ترین زمان

این مرکز تخصصی نه تنها در زمینه تعمیرات راهبند ستونی بلکه تعمیر کلیه درب های اتوماتیک فعالیتی کاملا حرفه ای دارد. درب های اتوماتیک به دلیل حساسیت بالا و استفاده ی کاری به مراتب بیشتر (تردد افراد نسبت به خودرو بیشتر است) و حساسیت بخش های مختلف آن بیشتر در معرض خراب شدگی و تعمیر هستند که یکی از رایج ترین عیب های آن مربوط به تعمیر سنسور درب های اتوماتیک است که بهتر است کار را به دست کاردان بسپارید.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع راهبند های  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید:

69 33 00 91 -021

خدمات درب های اتوماتیک دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *