مطالب دورژانس

تاثیر درب برقی دورژانس در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا

ویروس کرونا در مراکز عمومی ای که در طی روز شاهد رفت و آمد گسترده مردم می باشد، می ‌تواند به صورت فراوانی حضور داشته باشد.

دستگیره در این مراکز در طی یک شبانه روز چندین بار توسط افراد مختلف لمس می‌شود. اگر یک نفر از این افراد ناقل ویروس کرونا باشد، صدها نفر پس از لمس کردن این دستگیره ممکن است به بیماری مبتلا شوند.

استفاده از درب برقی اتوماتیک با حذف نیاز دست برای باز و بسته کردن درب این احتمال را به حداقل ممکن می‌رساند. به طور مثال زمانی که شما قصد ورود به یک مکان عمومی همچون بیمارستان را داشته باشید، به راحتی می‌توانید بدون لمس در وارد ساختمان شوید. در نتیجه در تماس مستقیم با ویروس های رخنه کرده بر روی درب های ورودی نخواهید بود.

درب برقی دورژانس

نکات قابل توجه در زمان خرید درب برقی در راستای پیشگیری از کرونا

همه گیری کرونا ویروس در سطح جهانی طی سال اخیر خسارات جبران ناپذیری بر بدنه اجتماعی و اقتصادی تمام جوامع وارد ساخت. اما راهکارهایی برای سرعت بخشیدن به نابودی این بیماری وجود دارد.

از جمله این راهکارها می‌توان به کاهش میزان تماس با سطوح در اماکن عمومی سطح شهر اشاره کرد. نصب درب برقی اتوماتیک در مراکز عمومی یکی از روش های کاهش سطح تماس با سطوح مختلف در سطح شهر است.

این درب ها موجب حذف تماس دست با دستگیره درب های ورودی در ساختمان ها می شوند. 

درب برقی را می توان در ساختمان های مختلف اعم از هتل ها، رستوران ها، مراکز اداری، دفاتر کار، سازمان های دولتی و مراکز تجاری همچون پاساژها، فروشگاه ها، نمایشگاه ها، کتابخانه ها و … به کار گرفت.

اما نکاتی وجود دارد که در زمان خرید و انتخاب این درب های اتوماتیک لازم است مورد توجه قرار دهید. در ادامه برخی از فاکتور های مهم را بیان می کنیم:

– شاید اولین و مهم ترین معیار در زمان خرید درب برقی را بتوان میزان بودجه مورد نظر دانست. در واقع این بودجه شماست که تعیین می کند چه مدل دری و با چه امکانات و قابلیت هایی می توانید برای ساختمان مورد نظرتان تهیه کنید.

– کیفیت قطعات به کار رفته در ساخت و تولید درب برقی یکی دیگر از فاکتورها و معیارهای تاثیرگذار در انتخاب خریداران است.

– نوع ساختمان مورد نظر و میزان عبور و مرور در طی شبانه روز در این ساختمان، یکی دیگر از فاکتورهای مهم در زمان خرید درب برقی است. در واقع اگر ساختمان شما دارای تردد کم می باشد، می توانید از مدل‌های ارزانتر و مقرون به صرفه تر برای کاربری مورد نظر خود استفاده کنید. اما در ساختمان هایی با تردد بالا بهتر است از مدل های با کیفیتی استفاده کنید که اطمینان یابید در طول زمان عمر کافی و مقاومت مناسب را داشته باشند.

– برند سازنده درب برقی نیز می تواند در زمره فاکتورهای موثر در انتخاب خریداران باشد. اگر از تولید کنندگان معتبر و با سابقه در حوزه طراحی و عرضه درب های برقی و اتوماتیک محصولی خریداری کنید، این اطمینان را خواهید یافت که تا پایان زمان گارانتی می توانید از خدمات پس از فروش این مجموعه ها کمک بگیرید و از هزینه های آتی خود تا حد زیادی بکاهید.

دورژانس شرکت ایمن فک یکی از وارد کنندگان موفق جک های برقی پارکینگی  می باشد که میتونید با خیالی راحت به آن اعتماد کرده و میتوانید نصب جک پارکینگ خود را به تکنسین های با تجربه این مجموعه بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *