مطالب دورژانس

تاثیر آب و هوا بر عملکرد کرکره برقی دورژانس

کرکره برقی مقاومت خوبی در برابر باد و باران دارد. برخی از مزایای ویژه کرکره­های برقی دورژانس در مقایسه با درب­های سنتی و قدیمی سازگاری با شرایط مختلف آب و هوایی، امنیت و طول عمر بیشتر است. شایان ذکر است که در زمان قطعی برق جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که در این زمان می­توان کرکره برقی را به صورت دستی حرکت داد.

با خرید کرکره برقی می­توانید یک سرمایه گذاری موفق در حفظ امنیت خانواده و حریم خصوصی خود داشته باشید. برای راحتی استفاده از درب منازل توصیه ما به شما استفاده از درب­های اتوماتیک است. با نصب درب­های اتوماتیک بدون نیاز به پیاده شدن از خودرو می­توانید به وسیله ریموت کنترل درب را باز و بسته کنید. طراحی ویژه این درب­ها به گونه ای است که طول عمر بالایی دارند و به سادگی خراب نخواهند شد هدف از تولید درب­های اتوماتیک تامین امنیت و رفاه کاربران عزیز است.

تاثیر آب و هوا بر عملکرد کرکره برقی

کرکره برقی در اندازه­ها، اشکال و انواع مختلفی طراحی و ساخته شده است که تمامی نیاز­های مختلف را پوشش داده و برای استفاده در هر مکانی مناسب است.

تقریبا صد در­ صد امنیت محیط به وسیله این محصول تضمین خواهد شد. تیغه­ های مستحکم و قوی استفاده شده در این محصول آن را از نمونه­ های مشابه متمایز کرده است. از جمله ویژگی­های منحصر به فرد کرکره­ های برقی می توان به بهینه سازی انرژی اشاره کرد.

علاوه بر این کرکره­ های اتوماتیک زیبایی را نیز فراموش نکرده اند و به همین دلیل در رنگ ها و طرح­های مختلف و هماهنگ با محیط قابل اجرا برای کاربران عزیز هستند.

استفاده کرکره برقی در محیط های مرطوب

یکی از سوال هایی که همیشه مشتریان از فروشندگان میپرسند این است که آیا کرکره برقی را میتوان برای هرمکانی مورد استفاده قرار داد یا خیر پاسخ این است که بله این امکان وجود دارد اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که در چه موقعیت جغرافیایی شما قصد نصب آنرا دارید خصوصا در محیط های مرطوبی مانند شمال کشور همانند استان گلستان و گیلان و مازندران که همواره دارای آب و هوایی بارانی و خیس و به قول معروف مرطوب است

مسلما هر نوع کرکره ای در این منطقه جوابگو نخواهد بود و بایستی که یک کرکره اتوماتیک با تیغه های ضد زنگ را تهیه و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید در اینصورت نیازی به هیچ جای نگرانی نیست و به راحتی و با خیالی آسوده کرکره را در برف و باران رها کنید حتی اگر مداوم فروشگاه و یا مغازتان بسته باشد و به طور مستمر باران و رطوبت به آن اصابت کند باز هم شاهد هیچ تغییری در ظاهر و باطن آن نخواهید بود.

استفاده از کرکره برقی در محیط های سرد و خشک

 در وهله بعدی باید اشاره ای به اقلیم های سرد و خشک داشته باشیم که چگونه تیغه ای را خریداری کنیم تا در این محیط ها هم دوام داشته باشند؟

در حقیقت یک نوع تیغه کرکره برقی وجود دارد و به تازگی روانه بازار شده است که در وسط و فی مابین آنها پشم شیشه تعبیه شده است تا مانع از نفوذ و ورود هوای سرد و باد شود.

فرض مثال اگر کرکره پایین باشد و شما پس از گذشت چندین ساعت از بسته بودن مغازه آنرا باز کنید دمای داخل محیط هیچ تغییری نکرده است و ثابت مانده و این هم یکی از مزایای تیغه پشم شیشه میباشد که تحت هیچ شرایطی روزنه ای را برای نفوذ ایجاد نمیکند.

کرکره برقی
شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع کرکره برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *