مطالب دورژانس

بهترین سیستم های بی سیم برای باز کردن درب های دورژانس

سیستم بی سیم
سیستم بی سیم

کنترل ریموت های بی سیم درهای اتومات

بسیاری از فناوری های اطراف ما در حال حاضر دیگر هیچ نوع کابل را که می تواند فاصله و تحرک آن را محدود کند ، شامل نمی شود. به عنوان مثال ، در مورد میکروفون ، هدفون ، تلفن یا موش ها و کیبورد های رایانه ای این مورد وجود دارد. همه این محصولات اکنون دارای نسخه بی سیم هستند که عملکرد آنها را بسیار بهتر می کند.

این فناوری همچنین در سیستم های دسترسی و در باز و بسته شدن درب های اتوماتیک استفاده می شود. این امر امنیت ، بهره وری انرژی و راحتی افراد را فراهم می کند. این نوع محصول که می تواند از راه دور کنترل شود ، قابلیت ها و تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

محصولات ما :

کنترل های بی سیم روی درب های اتوماتیک

به عنوان مثال ، با استفاده از امنیت باید به اینكه بتوانیم یك درب را از راه دور ببندیم یا ببندیم ، دسترسی داشته باشیم یا از دسترسی به یك شخص معین امتناع كنیم. علاوه بر این ، بهره وری انرژی شامل صرفه جویی در این است که می توانیم اطمینان حاصل کنیم که یکی از درهای ما به اشتباه باز نشده است. همه اقدامات خوب به نفع پایداری. بنابراین ، ما می توانیم با استفاده از نرم افزاری مانند Manulink ، واحد درایو یک یا چند درب را فعال کنیم که از طریق آن می توانیم با نگاه کردن به صفحه رایانه خود ، وضعیت درها را بررسی کنیم.

خدمات ما :

همچنین باید از Openlinx نام برد که یک وسیله ارتباطی پیشرفته است که امکان کنترل اتوماتیک درب و سیستم های مانع دسترسی ما را فراهم می کند. یا سوئیچ برنامه بی سیم Airlinx ، که مکانیسمی است که امکان کنترل یک یا چند درب اتوماتیک را از راه دور و برای دریافت داده ها از وضعیت آنها فراهم می کند.

بدون شک ، این نوع محصول کنترل دسترسی را در مکانهایی که تعداد قابل توجهی درب اتوماتیک دارند ، مانند مراکز خرید ، بیمارستان ها ، مجتمع های صنعتی یا فرودگاه ها آسان تر می کند.

در مقیاس پایین تر ، از یک ریموت کنترل می توان برای فعال کردن درب بدون نیاز به آن استفاده کرد. پیشرفت های فن آوری نشان می دهد که سیستم های بی سیم به تدریج بیشتر و بیشتر در اینترنت اشیاء اجرا می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *