مطالب دورژانس

بهترین جک دربازکن پارکینگ در امیرآباد تهران

در دهه اخیر به صورت متداول جک بازویی  مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب اتوماتیک مجهز شده اند.

مجموعه دورژانس با نازلترین قیمت جک دربازکن برقی پارکینگ امیرآباد را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی جک پارکینگی با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

جک پارکینگ جنیوس  Gbat 300 یکی از انواع جک های پارکینگی ایتالیایی الکترومکانیک Gbat با برند Genius برای درب های پارکینگ لولایی طراحی و تولید گردیده است. 

جک پارکینگ جنیوس 300 از زیرمجموعه های شرکت FAAC ایتالیا می باشد که در زمینه تولید محصولات الکترومکانیک در حوزه جک دربازکن اتوماتیک فعالیت دارد.

جک برقی لولایی پارکینگ Gbat برای درب های با تردد محدود طراحی گردیده و قابلیت نصب بر روی درب های داخل بازشو و بیرون بازشو را دارد. 

برسی فنی جک لولایی (بازویی) Gbat 300 جنیوس

مکانیزم الکترومکانیک

Genius برای تمام محصولات خود مکانیزم الکترومکانیک را در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که بخش های داخلی جک بازویی جنیوس GBAT 300 به صورت بسیار منحصر به فرد طراحی شده و با سایر جک های درب برقی متفاوت است. قطعات استفاده شده در داخل این تجهیزات همگی فولادی و بسیار مقاوم بوده و با سیستم الکترومکانیک به خوبی سازگار هستند.

موتور دو سرعته

موتور در نظر گرفته شده برای جک درب اتوماتیک Gbat 300 دارای ولتاژ ورودی 220 ولت می باشد. به دلیل پیاده سازی قابلیت ترمز گیری در این جک درب اتوماتیک، سرعت موتور قابل تنظیم بوده و به صورت دو زمانه تغییر می کند. منظور از موتور دو سرعته در درب جک درب اتوماتیک Gbat 300 جنیوس این است که، درب در طول مسیر باز یا بسته شدن دارای سرعت بالایی بوده و به هنگام بسته شدن سرعت آن کاهش پیدا می کند. در نتیجه از برخورد شدید درب به هم و ایجاد سر و صدا و آسیب وارد شدن به آن جلوگیری خواهد شد.

 مقاومت بالا

علاوه بر بدنه بسیار مقاوم و قطعات داخلی فولادی به کار رفته در جک درب اتوماتیک Gbat 300، این تجهیزات در برابر دما و شرایط محیطی نیز از مقاومت بالایی برخوردار هستند. بر همین اساس درجه حفاظتی IP54 اختصاص یافته است. جک برقی جنیوس GBAT 300 قادر است در محیط های روباز و سرپوشیده با دمای -20 تا +55 بدون ایجاد اختلال در نحوه عملکرد آن فعالیت داشته باشد.

تردد متوسط

با توجه به اینکه مکانیزم این جک درب برقی الکترومکانیک می باشد، لذا تعداد تردد آنها حدود 18 مرتبه در ساعت در نظر گرفته شده است. لذا می توان از آن در محیط های مسکونی با تعداد تردد متوسط استفاده نمود.

 دارای خلاص کن دستی

اغلب جک های درب اتوماتیک قادر به اتصال به سیستم های برق اضطراری نمی باشند و این جک پارکینگی نیز از این قضیه مستثنی نیست. برای شرایطی که با قطعی برق مواجه می باشد، سیستم خلاص کن دستی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است و می توان کنترل و باز و بسته شدن درب را به صورت دستی انجام داد.

بهترین جک دربازکن پارکینگ
شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک دربازکن برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *