مطالب دورژانس

انواع موتور کرکره ای در شرکت دورژانس

موتور کرکره ای توبلار دورژانس

کرکره های اتوماتیک به طور گسترده در مراکز خرید و مغازه ها استفاده می شود. اپراتورهای ساخته شده برای این نوع کرکره ها دارای انواع گوناگونی می باشد. به طور کلی موتورهای کرکره برقی به سه دسته: توبولار، ساید و سانترال تقسیم می شوند. موتورهای توبولار درون لوله میانی که کرکره به دور آن جمع می شود قرار میگیرد این اپراتور با طراحی ویژه ای که دارد هیچ فضای اضافی اشغال نکرده و کاملا ایمن و غیرقابل سرقت می باشند. انتخاب اپراتور مناسب با توجه به ابعاد و وزن کرکره انجام می شود.

موتور توبلار

موتور کرکره ای سانترال دورژانس

اپراتورهای ساخته شده برای کرکره های برقی دارای انواع گوناگونی می باشد. به طور کلی موتورهای کرکره برقی به سه دسته: توبولار، ساید و سانترال تقسیم می شوند. موتورهای سانترال بر روی میله دوران کرکره و در قسمت میانی آن قرار می گیرد. نحوه عملکرد آن بدین شکل است که موتور ،کرکره را به سمت بالا کشیده و آن را حول قرقره (پولی) جمع می کند. شرکت ACM ایتالیا از جمله تولید کننده های قدیمی موتورهای سانترال می باشد که محصولات آن به صورت گسترده در کشورهای مختلف از جمله ایران سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد

موتور سانترال

موتور کرکره ای ساید دورژانس

کرکره های اتوماتیک به طور گسترده در مراکز خرید و مغازه ها استفاده می شود. اپراتورهای ساخته شده برای این نوع کرکره ها دارای انواع گوناگونی می باشد. به طور کلی موتورهای کرکره برقی به سه دسته: توبولار، ساید و سانترال تقسیم می شوند. موتورهای ساید از جمله انواع اپراتورهای پرمصرف در زمینه کرکره های برقی می باشد. این نوع اپراترو قابل نصب بر روی کرکره های قدیمی و جدید می باشد و با توجه به قدرت بالا برای کرکره های سنگین و بزرگ مناسب می باشند.

موتور ساید

موتور کرکره ای سکشنال دورژانس

درب های سکشنال از چند قسمت مساوی تشکیل شده که بر روی هم قرار گرفته است و به همین علت سکشنال و یا چند قسمتی نامیده می شوند. باز شدن درب های سکشنال به صورت عمودی بوده که با بالا رفتن درب هیچ فضای اضافی توسط درب اشغال نشده و در زیر سقف قرار می گیرد. وزن درب های سکشنال به کمک فنر پیچشی جبران شده تا باز کردن آن با دست مشکل نباشد. موتورهای برقی نیز به منظور حرکت این نوع از درب ها توسط شرکت های بزرگی نظیر SEA طراحی و ساخته شده که در ادامه اطلاعات مربوط به آن آورده شده است.

موتور سکشنال

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع موتور کرکره ای ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید:69 33 00 91 021

درب اتوماتیک دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *