مطالب دورژانس

انواع خدمات درب اتوماتیک در شرکت دورژانس

خدمات درب اتوماتیک معمولا در انواع متنوعی ارائه می شوند که برای بهره برداری هر چه بهتر از درب اتوماتیک خود می توانید از آن ها استفاده کنید. درمجموع می توان خدمات درب اتوماتیک را به پنج گروه تقسیم بندی کرد: فروش، نصب و راه اندازی، بازرسی، سرویس و نگهداری. در ادامه سعی می کنیم اطلاعات کافی از هر کدام را در اختیارتان قرار دهیم.

شرکت های خدمات درب اتوماتیک سرویس های متنوعی به شما پیشنهاد می دهند. با انتخاب یکی از آن ها می توانید از بازرسی کارشناسانه بهره مند شوید. این شرکت ها به طور 6 ماه یک بار یا سالانه یا در فاصله های نزدیک تر ( بسته به سرویسی که خودتان انتخاب می کنید. ) مهندسان و تکنسین های خود را برای بازرسی درب شما می فرستند تا از همۀ جهات اعم از ایمنی، درست کار کردن همۀ اجزا، اتلاف انرژی و غیره، آن را معاینه و بازرسی کنند و در صورت وجود هر گونه مشکلی شما را در جریان بگذارند. استفاده از خدمات درب اتوماتیک در زمینۀ بازرسی به شما در صرفه جویی مالی هم کمک خواهد کرد زیرا می توانید در صورت وجود مشکل از پیش روی و در نتیجه پر هزینه شدن آن جلوگیری کنید.

خدمات درب های اتوماتیک دورژانس

خدمات درب اتوماتیک در زمینۀ نگهداری

اگر درب های شما خوب کار نکنند، کسب و کار شما هم کار نخواهد کرد! بنابراین شما باید با انجام نگهداری های لازم و کامل عمر و کارایی درب اتوماتیک خود را افزایش دهید. با استفاده از خدمات درب اتوماتیک در زمینۀ نگهداری می توان از بروز بسیاری از مشکلات پیش گیری کرد. و همان طور که از قدیم الایام هم گفته اند پیش گیری بهتر از درمان است. زیرا پیش گیری از بروز مشکلی نه تنها هزینه ها را کاهش می دهد، بلکه از اتلاف وقت برای تعمیر و درست کردن مشکل جلوگیری می کند.

یکی از خدمات درب اتوماتیک که در زمینۀ نگهداری می توانید از آن بهره ببرید، تمیز کردن، روغن کاری و بهینه سازی تجهیزات درب اتوماتیک می باشد.

ارائه دهندگان خدمات درب اتوماتیک، سرویس هایی به شما پیشنهاد خواهند داد که با انتخاب آن ها می توانید نگهداری درب اتوماتیک خود را به آن ها بسپارید و با خیالی آسوده به کسب و کار خود مشغول شوید.

نکات برتر برای خدمات درب اتوماتیک شما:

محصولاتی مانند درب های اتوماتیک گران هستند و در صورت خرابی تعمیر آن ها هزینه بر است. با این حال ، انجام اقدامات ساده برای حفظ درب شما اطمینان خواهد داد که با گذشت زمان هزینه اولیه شما به هیچ وجه به نظر نمی رسد. با خدمات درب اتوماتیک و نگهداری مناسب می توانید سالیان سال از آن ها استفاده کنید.

در اینجا نکات برتر ما در مورد خدمات درب اتوماتیک ارائه شده است!

درب اتوماتیک را سرویس کنید:

بسیار ساده است ، سرویس منظم درب شما به معنای طولانی تر شدن عمر آن است. درب اتوماتیک مانند درب اتومبیل قطعات متحرک دارد و دقیقاً مانند یک موتور باید از آن مراقبت شود!

مقررات کنونی کارفرمایان و مدیران ساختمان را ملزم می کند تا با اطمینان از کارشناسان متخصص برای خدمات درب اتوماتیک استفاده کنند. خدمات سالانه اطمینان می دهد که درب شما به طور موثر و ایمن کار می کند.

اطمینان حاصل کنید که یک مهندس آموزش دیده درب شما را سرویس می کند.با درخواست لیستی از آنچه در سرویس از شرکت ارائه می شود ، از سرویس دهی درب شما مطابق با استانداردها مطمعن شوید و می توانید آرامش خاطر داشته باشید که درب اتوماتیک کاملاً ایمن سرویس می شود.

هنگام تنظیم خدمات ، به این فکر کنید که چند بار از درب استفاده می شود و چه زمانی به یک سرویس نیاز خواهید داشت؟ یک بار در سال معمولاً کافی است ، اما با داشتن ترافیک زیاد، ممکن است نیاز باشد هر شش ماه این کار را انجام دهید. از تکنسین متخصص بپرسید که چند وقت یکبار سرویس را برای درب شما توصیه می کنند.

قطعات جزئی را جایگزین کنید:

جایگزین کردن قطعات کوچک ساده تر و ارزان تر از جایگزینی FACT درب کامل است. اگر قسمت کوچکی از درب فرسوده یا شکسته شده است ، لازم است آن را در اسرع وقت تعمیر کنید تا بتوانید طول عمر درب را حفظ کنید.

قطعات کوچک درب نیاز به تعویض دارند. دقیقاً مثل اتومبیل که باید برف پاک کن ، چراغ و غیره را تعویض کنید ، برای طولانی تر شدن عمر درب اتوماتیک نیز ممکن است مجبور شوید قطعات را تعویض کنید. رفع قطعات کوچک یک راه حل آسان تر و مقرون به صرفه تر در طولانی مدت از تعویض درب یا پرداخت هزینه های تعمیرات پرهزینه در هنگام اتفاق مهم است.

باز هم ضروری است که یک مهندس آموزش دیده هرگونه عیب و نقص درب را رفع کند. درب های اتوماتیک پیچیده هستند و اگر به درستی تعمیر نشوند، می توانند آسیب جدی ببینند.

مراقب باشید

بسیار دشوار است که یک درب اتوماتیک به طور ناگهانی بشکند ، مگر اینکه به علت تصادف یا آسیب های مخرب باشد. بیشتر اوقات علائم هشدار دهنده وجود دارد که نشان می دهد درب شیشه ای است.

اطمینان حاصل کنید که درب های خود را به طور مرتب برای علائم سایش و پارگی و یا صدمه بررسی کرده و این مشکلات را توسط متخصص قبل از اینکه یک مشکل کوچک بزرگ شود برطرف کنید.

اطمینان حاصل کنید که آنها به درستی باز و بسته می شوند. اگر درب کمی سخت باز و بسته می شود احتمالاً اشتباهی رخ داده است و به اصلاح به تعمیر نیاز دارد. تفاوت زیادی بین تعمیر یک قسمت معیوب و تعویض یک درب کامل وجود خواهد داشت.

تمیز و شفاف نگه دارید:

مهم است که درب را تمیز نگه دارید و از انسداد جلوگیری کنید.اگر می خواهید درب خود را تمیز کنید ، شبکه را خاموش کنید و درب ها و سنسورها را پاک کنید.

به گارانتی و خدمات پس از فروش دقت کنید:

اگر درب جدیدی را خریداری می کنید و نمی دانید که چگونه آن را حفظ کنید ، اولین کاری که باید انجام دهید اینست که از نصب کننده بخواهید که آیا آنها ضمانت طولانی ارائه می دهند و ضمانت نامه بر روی قطعات جداگانه چیست. در حالت ایده آل یک ضمانت طولانی به شما آرامش می بخشد که اگر مشکلی به وجود آید می تواند به سرعت و به طور موثری رفع شود ، بنابراین هنگام خرید این نکته را در نظر داشته باشید.

علامت گذاری صحیح

اطمینان حاصل کنید که علائم صحیح را روی درب اتوماتیک خود نمایش می دهید. این به مردم نشان می دهد که درب از چه نوعی است و خطر بروز هرگونه تصادف را که ممکن است به آن آسیب برساند ، کاهش می دهد.

شرکت پرشیادر با ارائه خدمات درب اتوماتیک و خدمات پس از فروش به شما این اطمینان را می دهد که با خیال راحت از درب خود استفاده کنید.تیم متخصص ما 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستند.

بهترین زمان برای اخذ بهترین و مناسب ترین خدمات درب اتوماتیک

آیا شما هم به دنبال مناسب ترین و بهترین زمان برای اخذ بهترین خدمات درب اتوماتیک ساختمان خود هستید؟ آیا می دانید که پرشیا درب توانسته است باکیفیت ترین خدمات مربوط به درب های اتوماتیک را در کم ترین زمان ممکن ارائه دهد؟ شما می توانید مقاله و مطالب موجود در وب سایت ما را تا انتها و آخر همراهی نموده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را به دست آورید.

افرادی که توانسته اند بهترین و شیک ترین انواع درب های اتوماتیک را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهند، بی شک بعد از گذشت مدتی نیازمند اخذ و دریافت باکیفیت ترین و ایده آل ترین خدمات درب اتوماتیک خواهند بود. اگر شما نیز قصد بهره مند شدن از خدمات پس از فروش درب اتوماتیک خود را دارید، توصیه می کنیم که با شرکت های معتبر در این زمینه در تماس باشید و درب اتوماتیک خود را به دست افراد آماتور نسپارید. یکی از مهمترین نگرانی های بسیاری از افرادی که از درب های اتوماتیک استفاده می کنند، بهترین و مناسب ترین زمان برای اخذ بهترین خدمات مربوط به درب های اتوماتیک می باشد. افراد دوست دارند تا از خدمات پس از فروش این محصولات، در زمان دلخواه و مورد نیاز خود بهره مند شوند و هرگونه تاخیر در ارائه خدمات مربوط به درب های اتوماتیک می تواند نارضایتی آنها را به دنبال داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که با نزدیک شدن فصل سرما، حتما در یک فرصت مناسب اقدام به رگلاژ و بازبینی درب های اتوماتیک ساختمان خود داشته باشید چرا که در غیر این صورت با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهید شد. بهترین و مناسب ترین زمان نیز برای بهره مندی از باکیفیت ترین و بهترین خدمات مربوط به درب های اتوماتیک نیز هم اکنون از همین وب سایت پیش روی خود می باشد. در ادامه مقاله هم می خواهید راجع به اخذ خدمات مربوط به درب های اتوماتیک به شکل 24 ساعته توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

دورژانس

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع جک های  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید:

69 33 00 91 -021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *