مطالب دورژانس

اتوماسیون جک ریلی پارکینگ دورژانس

اتوماسیون جک ریلی پارکینگ دورژانس معمولاً فقط شامل یک گیت می شود. این درب اتوماتیک کشویی تنها از عرض راهروی شما عریض ‌تر است و روی چرخ ‌هایی که در امتداد مسیر حرکت می‌کنند به یک طرف دهانه درایو می ‌چرخد.
یک موتور تک دروازه در یک طرف ورودی راهرو نصب شده است. موتور به گونه ای قرار گرفته است که قفسه دندانه دار متصل به تمام طول پشت دروازه به دندانه موتور متصل می شود و یک سیستم درایو قفسه و پینیون ایجاد می کند.
بنابراین، با چرخش موتور، چرخ دنده در قفسه می چرخد ​​و دروازه را به امتداد می کشد. یک درب برقی کشویی در طول مسیر دروازه مستقیم بیش از دو برابر عرض راهرو باز می شود. مسیر ها یا روی زمین قرار می گیرند یا روی آن پیچ می شوند.
این از ستون یا تیر دروازه در یک طرف دهانه شروع می شود و از درایو از ستون مقابل عبور می کند. مسیر به اندازه‌ای طولانی است که دروازه در امتداد آن بلغزد تا ورودی درایو کاملاً پاک شود.
اتوماسیون جک ریلی پارکینگ

موتورهای رم و درب اتوماتیک خطی دورژانس

Ram یا Linear اصطلاحی است که برای اشاره به جک ریلی دورژانس خط مستقیم استفاده می شود که یا با پیچ حلزونی یا روش پیستونی برای امتداد بازو و چرخش از یک لولا به ستون عمل می کنند.

موتورهای گیت رم پیستونی نصب شده روی گیت را فشار داده و می کشند. موتورهای اسکرو خطی از یک موتور الکتریکی برای چرخاندن پایه دروازه در امتداد شفت رزوه‌ دار استفاده می‌ کنند.

هر دو نوع باریک هستند و به فضای زیادی برای کار کردن نیاز ندارند. برای استفاده درست از بازو، باید هندسه صحیحی به دست آید تا بتوان به آن ها اجازه داد تا روی دروازه و ستون صاف بنشینند.

نصب رم و موتور های خطی باعث می شود که موتور روی دروازه به لولا های در اتوماتیک نزدیک تر شود. نصب این موتور های گیت چرخشی نیز نسبتاً ساده است.

این آن ها را به گزینه ای محبوب برای نصاب ها و صاحبان خانه تبدیل می کند که به دنبال راهی مستقیم برای خودکار کردن دروازه های لولایی خود هستند.

قابلیت نصب جک ریلی پارکینگ بر روی ستون ها یا پست ها و سپس در پشت دروازه، نصب را آسان می کند و حداقل نیاز به جوشکاری دارد. هر دو نسخه دارای کنترلی هستند که تشخیص موانع را برای عملکرد ایمن ‌تر فراهم می‌کند.

تشخیص مانع با دریافت بازخورد از موتورها توسط جعبه کنترل ارائه می شود. یکی از جذابیت های مورد توجه بسیاری از مشتریان این است که آن ها گزینه ای مقرون به صرفه و نسبتاً ارزان قیمت هستند و به طور یکسان برای صاحبان خانه و مشاغل قابل خرید و نصب هستند.

نگهداری آن‌ ها نیز آسان‌ تر است، زیرا برای مثال به ابزار های تخصصی یا تخصص عمیقی مانند موتورهای گیت زیرزمینی نیاز ندارند. این بدان معنی است که نه تنها خرید آن ها در کوتاه مدت ارزان تر است، بلکه سریع تر و مقرون به صرفه تر است، در صورتی که در بلندمدت در شرایط خوب نگهداری شود.

مزایای جک های ریلی درب های کشویی دورژانس

1.وقتی فضای کم دارید عالی است.

2.بازدارنده نفوذی بسیار ایمن و موثر

3.مقرون به صرفه تر در مقایسه با دروازه های کنسولی

4.موتورهای خود قفل شونده

شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره 91003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *