مطالب دورژانس

آیا به فکر نصب درب های اتوماتیک هستید؟

مهم‌ترین نکاتی که قبل از تهیه و نصب درهای اتوماتیک باید در نظربگیرید

چه کسی از در استفاده خواهد کرد

آیا به فکر نصب درهای اتوماتیک هستید؟، نوع کاربران استفاده از درهای اتوماتیک بر نوع عمکلرد و ایمنی شخصی آنها تاثیر میگذارد. در محیط هایی که کودکان، افراد مسن یا افراد با نیازهای ویژه حضور  دارند استفاده از درهای اتوماتیک به ارتقا ایمنی شخصی کمک بزرگی میکند.

محل قرارگیری در

یکی از مهم ترین نکات در تشخیص اولیه نوع در، فیزیک و هندسه گیتی است که مورد استفاده قرار میگیرد. اپراتور درهای اتوماتیک معمولا در فضای باز قرار نمیگیرد. بنابراین محل قرارگیری در در انتخاب نوع در اهمیت ویژه ای دارد.

مدیریت کابل و سیم کشی

آیا به فکر نصب درهای اتوماتیک هستید؟، یک اپراتور اتوماتیک ایمن و کم مصرف مدرن به تعدادی اتصال کابل نیاز دارد. کابل های پنهان به لوله های مشخص و همچنین حلقه های در مخفی نیاز دارند. لوله ها باید مطابق با دستورالعمل های سازنده طراحی شوند و همچنین باید شامل سنسورهای ضربه ای باشد.

نیازهای فضایی

در مورد فضای اطراف در فاکتورهای مختلفی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. مکانیزم باید روی قاب در قرار بگیرد. علاوه بر این، برای هم ترازی سیستم، به مقداری فضای عمودی نیاز است. همچنین از داشتن فضای جانبی توسط اپراتور اطمینان حاصل کنید. وقتی صحبت از طراحی یا انتخاب  در می شود، مهم است که فضایی برای سنسور حضور سیستم بازو بسته وجود داشته باشد.

با توجه به کاربری هر محیط، تجاری، مسکونی، پارکینگ و …. بود هر فضایی انتخاب در حساسیت ویژه ای پیدا میکند. پیش از انتخاب  در حتما از مشاوه متخصصین امر استفاده کنید.

الزامات اضطراری

آیا به فکر نصب درهای اتوماتیک هستید؟، آیا اپراتور در اتوماتیک در شرایط تخلیه اضطراری وجود دارد؟ این پارامترها برای بررسی بسیار مهم هستند و تعیین می کنند که از کدام اپراتور در اتوماتیک استفاده شود. این مورد بسیار مهم است زیرا الزامات مربوط به آتش سوزی تقاضای بسته شدن هماهنگ در را ایجاد می کند ، که باید در حالت بدون انرژی نیز مورد توجه قرار گیرد.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع در های اتومات ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید:

69 33 00 91 -021

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *