مقالات درب اتوماتیک لولایی

گارانتی و خدمات پس از فروش جک پارکینگی

گارانتی و خدمات پس از فروش جک پارکینگی | خرید جک پارکینگ

جک پارکینگی به عنوان یک سیستم حفاظتی امن، مناسب برای ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی می‌باشد. جک درب پارکینگ با توجه به جدیدترین تکنولوژی روز موجب باز و بسته شدن درب ورودی ساختمان به صورت اتوماتیک می‌شود. قیمت جک پارکینگی بسته به  نوع در مدل تک لنگه یا دو لنگه بودن، برند و متریالی که دارد ، کاملا متفاوت است . البته چند سرعته بودن جک پارکینگ ، نوع مدار فرمان، موتور و عرض درب پارکینگ و … تاثیر به سزایی در قیمت این سیستم حفاظتی دارد. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش نیز یکی از معیارهای مهم در انتخاب این نوع محصولات است.

شرکت ایتالیایی فک یکی از قدیمی ترین و بزرگترین کمپانی های تولید کننده جک های پارکینگی در دنیاست. امروزه جک پارکینگ فک ایتالیا با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، توانسته است مشتریان زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کند.

خرید ریموت 433 از نمایندگی انحصاری فک ایتالیا | ایمن فک

خرید ریموت پارکینگ فک 433

تمامی محصولات این شرکت در ایتالیا بسته بندی شده و سپس به ایران صادر می شود. کمپانی فک علاوه بر تولید جک پارکینگی الکتروهیدرولیک اقدام به تولید جک های پارکینگی الکترومکانیکی نیز کرده است که برای درب های سبک و کم تردد طراحی شده است. البته قیمت پایین تر این نوع جک ها به همراه کیفیت بالا، آنها را به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.

اعتبار شرکت فک ایتالیا خیال مشتریان را تا حدود زیادی راحت می کند. قطعا این کمپانی هدفی جز تولید جک های با کیفیت، ایمن و با دوام نداشته است و تا به حال نیز در این باره موفق عمل کرده است. گارانتی 4 ساله نیز یکی دیگر از دلایل مشتریان برای اعتماد به این محصول است.

نطفه اعتماد به محصولات با گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات بسته می شود.

جک پارکینگ فک و سایر محصولات این شرکت از گارانتی 4 ساله که به نوبه خود جزء خدمات پس از فروش دراز مدت محسوب می شود، برخوردار است. همین عامل هم تقاضای مشتریان جک پارکینگ فک را روز به روز افزایش می دهد. دورژانس بعد از اطلاع از مشکل به وجود آمده، رایگان به محل رفته و اقدام به تعمیر جک می کنند.

اگر شما از آن دسته از مشتریانی هستید که حاضر به صرف بودجه بیشتر برای کیفیت و مرغوبیت کالا هستید پس بی شک جک پارکینگ فک یک انتخاب درست است. زیرا علاوه بر مرغوبیت، خدمات پس از فروش خوبی نیز ارائه می دهد که در جایگاه خود حائز اهمیت است.

بی شک خدمات پس از فروش و گارانتی برای هر محصولی مهر تاییدی بر کیفیت و اعتبار آن محصول می باشد. محصولات شرکت فک در ایران از خدمات پس از فروش و گارانتی با مدت بالایی برخوردار هستند که این موضوع نظر مشتریان را به این برند جلب کرده است. شرکت ایمن فک که یکی از نمایندگان رسمی محصولات فک در ایران می باشد.

جک پارکینگی فک که از دیرباز نامی برای خود دست و پا کرده است در زمینه نصب نیز از یک سری فن های قدیمی بهره می گیرد و در واقع کار برای نصابان این محصول زیاد سخت نیست. حال گفتنی است که فک چند سالی است که مدار فرمان کاملا دیجیتال خود را جایگزین مدار فرمان نیمه دیجیتال خود کرده است. 

خرید جک پارکینگ فک 412 از نمایندگی فک ایتالیا | درب سازان ایمن فک

خرید جک فک 412

به طور مثال برنامه دادن به جک پارکینگی فک Faac 412 بسیار سریع انجام شده و وقت بسیار کمی از مشتری و نصاب خواهد گرفت.

موتور قدرتمند جک پارکینگی 412 ، با حداکثر 350 کیلوگرم توان جا به جایی برای هر لنگه از قدرتمند ترین جک های موجود در بازار است.

جک ریموت کنترلی اتوماتیک فک بی شک یکی از قابل اطمینان ترین و قدیمی ترین جک های برقی موجود در بازار است این جک با کاور آلومینیومی اضافه و شفت فولادی ضخیم در تردد ها و دمای بالا استقامت خوبی را از خود نشان می دهد در جک برقی FAAC 412 اهمیت طراحی در کارایی بسیار نرم و بی سروصدا و دوام آن در تمام شرایط جوی بوده است. پیشنهاد ما در ساختمان های پر تردد تا 30 واحد بکارگیری جک پارکینگی فک مدل 412 است.

شرکت ایمن فک با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک اتوماتیک پارکینگی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان با شماره 02172239 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

10 نظر در “گارانتی و خدمات پس از فروش جک پارکینگی

  1. Shayan گفت:

    سلام وقت شما بخیر من سوالم اینه که قبل از خرید جک پارکینگی باید چیکار کنم؟

    1. admin گفت:

      سه مورد اصلی ترین مواردی است که حتما باید دانست و با توجه به این سه مورد جک مورد نیاز برای درب پارکینگ را خریداری نمود. تعداد تردد در روز، وزن درب پارکینگ و عرض هر لنگه در به ترتیب مهمترین مواردی هستند که میبایست جک درب اتوماتیک پارکینگ را خریداری نمود. حال اگر برای انتخاب و یا در زمان ثبت سفارش جک پارکینگی برای شما سوالی پیش آمد، می توانید با شماره 72239-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

  2. شهرام طالبی گفت:

    سلام خسته نباشید. خواستم تشکر کنم از سایت خوبتون که انقدر خرید محصولات رو برامون راحت کرده. من دیروز یه جک نوپی 66 برند فادینی خریدم برای در ویلام. خیلی راحت تونستم ثبت سفارش کنم. امروز هم سر وقتی که گفته بودین برای نصب اومدین من خیلی راضی بودم واقعا دمتون گرم.

    1. admin گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما کاربر عزیز
      از ثبت نظر شما بسیار ممنونیم.

  3. هنگامه میری گفت:

    نصب جک پارکینگی چه میزان در طول عمر دستگاه و همچنین میزان ماندگاری جک پارکینگی تاثیر دارد؟

    1. admin گفت:

      شاید برایتان عجیب باشد ولی نصب جک پارکینگی بسیار در میزان طول عمر بالای یک جک پارکینگی تاثیر دارد چرا که در هنگام نصب جک، یک تکنسین اگر میزان درجه ها، وضعیت محیط، اندازه گیری ها و دیگر موارد را رعایت نکند و یا با تجربه نباشد، به زودی جک خراب شده و آسیب میبیند. شاید باورش برایتان سخت باشد اما لازم به ذکر است که نصب نا درست یک جک پارکینگ میتواند عمر یک سیستم و برند خوب را بین 1 تا 3 سال و در مواردی هم بیشتر کاهش دهد. نصب صحیح و استاندارد سبب می شود که در هنگام باز و بسته شدن فشار کمتری روی جک ها وارد شود و سیستم در دراز مدت بتواند به راحتی به کار خود بپردازد. این درحالی است که فقط با کمی بی دقتی مثلا در نصب و زاویه دهی پایه عقب فشار بالای به بازو جک وارد شده و باعث می شود بازو در مدت کوتاهی بشکند یا خراب شود. حال اگر برای انتخاب و یا در زمان ثبت سفارش جک پارکینگی برای شما سوالی پیش آمد، می توانید با شماره 72239-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

  4. علی غلامی گفت:

    سلام. من امروز از روی سایت شما ریموت خریدم به محض اینکه پول رو پرداخت کردم با من تماس گرفته شد خیلی برام عجیب بود. مشاور هاتون بهم زنگ زدن و بهم گفتن چون از روی سایت خرید کردم هزینه ست کردنم رایگان هستش. خیلی خوشحال شدم اون جالب تر این بود که بعد از چند دقیقه تکنسین اومد و کارای ست کردن رو انجام داد بدون اینکه هزینه ای از ما بگیره. برخورد تکنسینتون خیلی عالی بود واقعا ممنونم از سایت خوبتون.

    1. admin گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما کاربر عزیز
      از ثبت نظر شما بسیار ممنونیم.

  5. سید مهدی گفت:

    سلام من داشتم نظرات رو میخوندم یکی نوشته بود من ریموت از روی سایت خریدم برای همین ست کردنش برام رایگان شد. ما چند روزی بود که ریموتمون خراب شده بود ولی به خاطر هزینه های زیادش اقدام نکرده بودیم. اول فکر کردم شوخیه ولی وقتی ریموت رو از روی سایتتون خریدم و مشاور های سایت باهام تماس گرفتن دیدم حقیقت داره. خدا خیرتون بده تو این وضع مردم کمک حالید. دم همتون گرم

    1. admin گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما کاربر عزیز
      از ثبت نظر شما بسیار ممنونیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *