مطالب دورژانس

کاربرد درب اتوماتیک دورژانس در ساختمان های دولتی

اپراتور شیشه ای دورژانس

درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس برای مکان های عمومی که میزان مصرف انرژی اهمیت دارد بسیار کارآمد است. مانند فروشگاهها، اتوماتیک هتل ها و …

همچنین درب اتوماتیک برای مکان های خاصی که به امنیت بیشتری نیاز دارد نیز کاربرد ویژه ای دارد مانند مکان های دولتی و مکان‌های نظامی.

اگر شما سازنده ی یک ساختمان اداری هستید باید بدانید کاربرد درب اتوماتیک در ساختمانهای اداری کجاست تا بتوانید بهترین نوع درب را برای ساختمان خود انتخاب و نصب نمایید.

درب اتوماتیک در چه قسمت هایی از یک ساختمان دولتی کاربرد دارد؟

1- ورودی ها: برای ورودی ساختمان دولتی میتوان از انواع درب اتوماتیک شیشه ای استفاده کرد که البته پرطرفدارترین و به صرفه ترین آنها درب اتوماتیک کشویی است.

2- حمام و سرویس بهداشتی: برای این قسمت نیز میتوان باتوجه به بودجه کارفرما از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده کرد.

3- پارکینگ: در قسمت پارکینگ ساختمان دولتی نیز میتوان از انواع درب اتوماتیک پارکینگی، کرکره ای و راهبند استفاده کرد. همچنین میتوان از سیستم کنترل تردد نیز در این قسمت بهره برد.
4- قسمت های داخلی ساختمان:  برای قسمت های داخلی یک ساختمان دولتی و اداری میتوان از پارتیشن شیشه ای استفاده کرد که جلوه ای خاص و ویژه به ساختمان شما خواهد بخشید.

روش انتخاب درب اتوماتیک برای مکان های دولتی

  • در هنگام انتخاب درب اتوماتیک برای مکان‌های دولتی حتما به نکات زیر توجه کنید:
    – توجه به نیازهای امنیتی و نظارتی درب اتوماتیک
    – میزان عبور و مرور افراد و کارمندان
    – راحتی دسترسی و استفاده درب اتوماتیک و همچنین تعمیرات درب اتوماتیک
    – عبور و حمل و نقل وسایل برقی لازمه در داخل ساختمان
    – خطرات و قطع شدن برق ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *