متعلقات و لوازم جانبی, مقالات

تعمیر ریموت پارکینگ

تعمیر ریموت پارکینگ درب سازان ایمن فک

با خرید ریموت پارکینگ در خدمت شما هستیم. یکی از عمده ترین دلایل خرابی کرکره برقی مشکل در ریموت آن می باشد که مراجعین بسیاری برای تعمیر ریموت کرکره برقی به لیزاتک مراجعه می کنند.

امروزه نصب و استفاده از کرکره برقی و درب های اتوماتیک در منازل مسکونی، مجتمع ها و یا حتی امکان اداری نیز بسیار رایج شده است. از ریموت برای باز و بسته کردن خودکار کرکره برقی و یا درب اتوماتیک استفاده می شود.

گاهی ممکن است به دلایل مختلف من جمله تمام شدن باتری ریموت، تماس ریموت با آب و … ریموت دچار مشکل شود و دیگر کرکره برقی را باز و بسته نکند. در این خصوص شما به تعمیر ریموت کرکره برقی نیاز دارید.

جهت تعمیر ریموت کرکره برقی خود و یا تعمیر خرابی کرکره برقی با شماره درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید. متخصصین ما در سریعترین زمان در محل حاضر شده و نسبت به تعمیر کرکره برقی شما اقدام می کنند.

نشانه های خرابی ریموت کرکره برقی

خراب شدن ریموت و نیاز به تعمیر ریموت کرکره برقی نمی تواند یک امر اتفاقی باشد و حتما دلیل خاص خود را دارد. در این بخش دو مورد از دلایل احتمالی خرابی کرکره برقی را برای شما بیان می کنیم.

  • در صورتی که درب برقی پارکینگ و یا فروشگاه به صورت آهسته باز و بسته می شود.
  • موقع باز و بسته شدن درب اتوماتیک، لرزش و صدای بلندی از آن شنیده می شود. 

با مشاهده این دو مورد می توان گفت ریموت کرکره برقی به مشکل خورده است و لازم است که با متخصصین ما تماس حاصل نمایید.

برای تعمیر ریموت کرکره برقی چکار کنیم؟

به منظور عیب یابی و تعمیر ریموت می بایست مراحل زیر را طی کنید. با ما همراه باشید.

  • باتری ریموت را بررسی کنید.

مهم ترین دلیل خرابی ریموت کرکره برقی ضعیف شدن و یا تمام شدن باتری آن است. پس از گذشت مدت زمانی ممکن است باتری ریموت ضعیف شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. در این صورت می بایست اقدام به تعویض باتری کنید.

برای جلوگیری از بروز مشکلات این چنینی در هنگام خرید ریموت دقت کنید که از مارک های معتبر خریداری کنید که باتری ضمانت دار و سالمی دارند.

  • چشمی های درب پارکینگ را بررسی کنید.

از دیگر دلایلی که ممکن است ریموت کنترل درب پارکینگ به خوبی عمل نکند و گاهی درب را باز و بسته نکند، کثیف شدن چشمی درب پارکینگ است که می بایست با یک دستمال نم دار پاک شود. وجود مانع در مقابل چشمی نیز مانع از ارتباط میان چشمی و ریموت می شود. در این حالت حتما جسم مورد نظر را از مقابل چشمی بردارید.

  • قطعات داخلی برد و ریموت کنترل را بررسی کنید.

گاهی ممکن است به دلیل بروز برخی مشکلات قطعات داخلی ریموت کنترل اسیب دیده باشند و ریموت کنترل به خوبی عمل نکند. در این بخش برخی از این دلایل را بیان می کنیم:

  • بر اثر استفاده طولانی مدت از ریموت کنترل ممکن است برخی قطعات داخلی آن شکسته باشد.
  • ممکن است به دلیل تماس ریموت کنترل با آب یا سطح مرطوب، دکمه های آن خراب شده باشد.
  • ممکن است بر اثر ضربه قطعات داخلی ریموت کنترل آسیب دیده باشد.

در صورتی که ریموت شما به یکی از دلایل بالا دچار مشکل شد از دستکاری و تلاش برای اشکال زدایی خودداری کنید و حتما سعی کنید با تعمیرکار ریموت کنترل تماس بگیرید تا مشکل ریموت کنترل شما به صورت اصولی حل شود. لذا با توجه به اینکه تعمیر ریموت کرکره برقی تخصصی است می بایست توسط یک متخصص انجام شود.

  • فرستنده نصب شده بر روی دیوار را بررسی کنید.

ریموت کنترل های درب برقی با ارسال و دریافت سیگنال کار می کند. این سیگنال ها در مدوده مشخصی قابلیت پذیرش سیگنال ریموت را دارند و خارج از آن محدوده عمل نمی کنند. در صورتی که در محدوده مشخصی قرار نداشته باشید ریموت نمی تواند نسبت به باز و بسته کردن درب شما اقدام کند و به درستی سیگنال ها را دریافت نمی کند.

علاوه بر این ممکن است ایراد و یا اختلالی در سیگنال گیری ریموت کنترل به وجود آمده باشد که باعث می شود ریموت کار نکند. در این حالت نیز دست نگهدارید و با متخصصین لیزلتک برای حل مشکل تماس حاصل نمایید.

شرکت درب سازان ایمن فک با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش انواع درب های اتوماتیک و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران 02172239 

5 نظر در “تعمیر ریموت پارکینگ

  1. شادی گفت:

    با سلام خدمت شرکت درب سازان ایمن فک . بنده می خواستم ببینم شما خرید جک های ایرانی رو توصیه می کنید یا خارجی رو ؟ آخه اختلاف قیمت زیادی دارند مگه جک های پارکینگ ایرانی چه چیزی کمتر از ایتالیایی دارند ؟

    1. admin گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما کاربر عزیز
      از ثبت نظر شما بسیار ممنونیم.
      انتخاب و خرید برند جک پارکینگی کاملا بسته به توان خرید، سلیقه افراد و همچنین میزان اهمیت محل نصب دارد. اما شایان ذکر است بگوییم برند های ایتالیایی از طول عمر بالا تری نسبت به سایر برند های ایرانی در بازار، برخوردار می باشند. در طرف مقابل باید بگوییم قیمت جک پارکینگی برند های ایرانی، بسیار پایین تر از جک های ایتالیایی می باشد. حال اگر برای انتخاب و یا در زمان ثبت سفارش برای شما سوالی پیش آمد، می توانید با شماره 72239-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

  2. شمس گفت:

    سلام وقتتون بخیر من ماه پیش یدونه جک 412 برند فک از سایت ایمن فک شما خریدم الان میخوام براش قرارداد نگهداری بگیرم میشه لطفا راهنماییم کنید؟ و اینکه یه سوال دیگه چون ماه پیش گرفتم بازم شرایط قرارداد و نگهداری شامل محصول من میشه؟

    1. admin گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما کاربر عزیز
      از ثبت نظر شما بسیار ممنونیم.
      برای دریافت قراداد و نگهداری جک پارکینگی، شما می توانید با شماره 72239-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.
      برای دریافت قراداد و نگهداری جک پارکینگی هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و تمامی افراد چه از ما خریده باشند و چه از فروشگاه دیگری، می توانند نزد ما قراداد و نگهداری جک پارکینگی را کسب کنند.

  3. مصطفی گفت:

    سلام من میخواستم نظر خودمو بهتون بگم شاید براتون مفید باشه خانم شادی.
    بنده برای خونه خودم از جک بازویی برند فک خریدم و کارشناسای ایمن فک برام نصب کردن. برای درب باغم هم از برند جنیوس استفاده کردم.
    برادرم هم همزمان با من جک ایرانی تهیه کرد. جالبه بگم من بعد از گذشت 2 سال هیچ مشکلی برای جکم پیدا نشده خداروشکر تا الان ولی برادرم به طور کل هر روز یه دستش به تلفنه تا کارشناس براش بیاد چک کنه.
    من پیشنهادم به شما اینه که یه بار پولو هزینه کن یه عمر بشین ازش استفاده کن.
    من که واقعا راضی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *