مطالب دورژانس

چه نوع جک پارکینگ دورژانسی برای ورودی پارکینگ کم عرض مناسب است؟

برخی تصور می کنند که می توانند بدون درب بازکن اتوماتیک گاراژ زندگی کنند. سپس آن ها در وسط طوفان به خانه می روند و متوجه می شوند که وقتی وارد خانه می شوند، کسی مجبور است زیر باران بیرون بیاید تا درب گاراژ را باز کند. اگر اخیراً برای درب گاراژ جک پارکینگ مناسبی خرید نکرده اید، تولیدکنندگان در سال های اخیر پیشرفت های زیادی در این واحدها داشته اند. 

عملکرد آن ها ایمن تر است  و بی سر و صدا اجرا می شوند و بیشتر آن ها راحت نصب می شوند. در ادامه با سایت سوپرلایف همراه باشید تا انواع جک مناسب را برای پارکینگ خود بشناسید؛

جک پارکینگ Chamberlain B1381

اگر می خواهید چند مزیت اضافی فراتر از آن چه در جک پارکینگ های معمولی خود پیدا می کنید، داشته باشید، Chamberlain B1381 می تواند همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. مانند همه مدل های چمبرلین فعلی، Chamberlain B1381 به شما امکان می دهد از کنترل تلفن هوشمند MyQ استفاده کنید، به شما این امکان را می دهد که از هر کجا بر درب گاراژ خود نظارت کرده و به آن دسترسی داشته باشید.

 این دستگاه به گونه ای تنظیم شده است که مستقیماً به روتر شما متصل می شود و به شما این امکان را می دهد که بلافاصله از برنامه MyQ استفاده کنید و بازکن خود را از هر کجا کنترل کنید. با این اوصاف، برخی از جک ها نسبتا از روتر Wi-Fi خانگی گاراژ بسیار دور بود و قدرت سیگنال برای اتصال محکم به بازکن بسیار ضعیف بود. 

در این صورت، ممکن است مجبور شوید سخت افزار Wi-Fi خود را تغییر مکان دهید. این نوع جک پارکینگ با موتور 1.25 اسب بخار، به اندازه کافی قدرتمند است که می تواند درها را تا 550 پوند حمل کند و تا 10 فوت ارتفاع داشته باشد (اگرچه هر چیزی که بیش از 7 پا داشته باشد به یک کیت فرمت جداگانه نیاز دارد).

با تنظیم زمان بسته شدن، در صورت فراموشی درب به طور خودکار بسته می شود و ویژگی امنیتی کنترل از راه دور شما را رمزگذاری می کند و از هک شدن محافظت می کند B1381علاوه بر برنامه نویسی برنامه های مختلف بسته و باز کردن، این سفارشی سازی را یک قدم جلوتر می برد و به شما این امکان را می دهد که بسته به نوع کنترل کننده مورد استفاده، تنظیمات فردی را تغییر دهید.

جک پارکینگ Genie 1035-V 

این مدل از بهترین جک پارکینگ از آن جا که ویژگی های پیشرفته ای ندارد، قیمت پایینی دارد، بنابراین برای کسانی که به دنبال یک جک مقرون به صرفه هستند کاملاً کار می کند.

مزایا: قیمت بسیار پایین، نصب بسیار آسان با طراحی سبک، دستورالعمل های ذکر شده واضح است، برای طرح های استاندارد درب گاراژهای کم عرض به خوبی کار می کند

معایب: شامل قطعات ارزان قیمت، ویژگی های پیشرفته زیادی ندارد، به یک لامپ برای روشن کردن گاراژ محدود می شود.

اکثر جک های پارکینگ گاراژ بسیار گران هستند. بنابراین اگر به یک جک ارزان قیمت نیاز دارید، Genie 1035-V همچنین Genie Chain Drive 500به عنوان مدل های ارزان شناخته می شوند. این دستگاه دارای بسیاری از ویژگی های پیشرفته نیست و درهای گاراژ سنگین را نیز مدیریت نخواهد کرد، اما کارهای اولیه بالا بردن و پایین آوردن درب گاراژ را به خوبی انجام می دهد.

نکته ای در مورد نصب جک های پارکینگ کم عرض

نصب درب های گاراژ حداقل ممکن است دشوار باشد و در موارد دیگر به طور بالقوه خطرناک باشد.  در صورت نصب صحیح ایمنی بیشتری برای شما وجود دارد، در حقیقت، صدمات از نصب نادرست درب باز کردن گاراژ غیر معمول نیست.

جک پارکینگ SkyLink ATR-3823BKW

– دارای ویژگی های هوشمند

– مقرون به صرفه

– باتری پشتیبان جداگانه فروخته می شود

ATR-3823BKW SkyLink یک جک برقی مناسب برای گاراژ و مقرون به صرفه است که به لطف موتور DC قوی و ویژگی های هوشمند، با مارک های معتبرتر رقابت می کند. یک موتور تک اچ پی به محرک کمربند برای عملکرد محکم و بی سر و صدا قدرت می دهد. کنترل های Wi-Fi پیشرفته، اعلان های فشاری و بسته شدن خودکار درها همه با وجود قیمت در دستگاه، استاندارد هستند. این دستگاه همچنین مجهز به چراغ های LED دوگانه در جلو و عقب است. 

جک پارکینگ Genie Signature 6172H-B

دربازکن برقی دیواری Genie 6172H-B با طراحی جمع آوری و جور که کمی بزرگ تر از جعبه کفش است، فریبنده قدرتمند است. این سیستم کوچک با ابعاد هفت اینچ و ارتفاع 14.5 اینچ، قادر است بدون زحمت درها را تا 850 پوند بلند کند. این دستگاه به طور مستقیم به لوله فنر درب گاراژ شما متصل می شود تا بتوانید به راحتی آن را نصب کنید. 

اگر به دنبال فقط جویی در فضا در گاراژ خود برای ذخیره سازی بیشتر هستید، غلبه بر این مدل دشوار است این مدل بیشتر برای پارکینگ های با عرض مناسب کاربرد دارد. علاوه بر این، می توانید از تلفن هوشمند خود برای کنترل آن بر روی Wi-Fi استفاده کنید. در صورت قطع برق، یک باتری پشتیبان یک پارچه تا 50 چرخه باز و بسته شدن را می توان کند. 

جک پارکینگ RE SCREW-DRIVEN

-فوق العاده سریع

– ساکت

– در شرایط آب و هوایی شدید کاربرد خوبی دارد

این گزینه با پیچ به شما حرکت سریع، قدرتمند و آرام می دهد. در مقایسه با برخی از مدل های کمربند و زنجیره ای کمی گرانتر است، اما با نیاز به تعمیر و نگهداری کم هزینه آن جبران می شود. مردم ادعا کردند که این یک گزینه عالی برای DIYers است. دستورالعمل ها به راحتی قابل اجرا هستند و اگر تا به حال درب بازکردن گاراژ را نصب کرده اید، برای شما بسیار مفید خواهد بود .

پس از اتصال، تنظیمات آسان هستند و می توانند در صورت نیاز دوباره تنظیم شوند.” این مدل جک بسیار قدرتمند است و برای درهای بزرگ و چوبی ایده آل و همچنین درهای کوچک و کم عرض گزینه مناسبی است.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع جک با عرض کم ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید: 69 33 00 91

خدمات درب اتوماتیک دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *