مطالب دورژانس

هدف ساخت درب اتوماتیک دورژانس

سنسورهایی که در این درب ها وجود دارد، حرکتی یا نوری می باشد.  آن ها موجب باز شدن درب می گردند.  درب های اتوماتیک به وسیله قطعاتی که درون آن ها تعبیه شده است، باز می شوند.  قطعات به درب متصل گشته اند و عملکرد بی نظیری دارند.  برخی از این نوع درب ها به صورت کشویی باز می شوند و به وسیله غلطک درونی حرکت می کنند.  همچنین برخی از مدل های دیگر درب ها کنترلی هستند که به وسیله نیروی انسان کنترل می شوند.  سیگنال هایی که درون درب اتوماتیک به کار می رود بسیار قوی می باشد.  به همین دلیل درب به راحتی باز می شود.  بسیاری از تولید کنندگان درب اتوماتیکی، سنسورهای آن را بسیار با کیفیت تولید می کنند.  تا درها به راحتی باز شوند.
هدف اصلی که در ساخت دربهای اتوماتیک سال های زیادی دنبال می شود این است که، وارد شدن و خارج شدن افراد و یا اشیاء آسان تر شود.
البته باید شما به خوبی بدانید نصب نمودن درب اتوماتیک مزیت های بسیار زیادی دارد. از جمله این مزایا که بسیار مهم می باشد کنترل نمودن فضای فیزیکی در هر محیط، جلوگیری از وارد شدن حشرات و گرد و غبار، حفظ انرژی درون ساختمان و  … می باشد.
برخی از درب های اتوماتیک در مدل های بسیار پیشرفته تولید می شوند و برای اینکه آنها را باز و بسته کنید باید کارت شناسایی تان و یا اثر انگشت تان را به سیستم نشان دهید. این نوع از دربهای اتوماتیکی بیشتر در ساختمان هایی نصب می شود که امنیت در آنها بسیار اهمیت دارد و باید تنها افرادی خاص و ویژه وارد آن ساختمان شون
سنسورهایی که در این درب ها وجود دارد، حرکتی یا نوری می باشد.
آن ها موجب باز شدن درب می گردند.
درب های اتوماتیک به وسیله قطعاتی که درون آن ها تعبیه شده است، باز می شوند.
قطعات به درب متصل گشته اند و عملکرد بی نظیری دارند.
برخی از این نوع درب ها به صورت کشویی باز می شوند و به وسیله غلطک درونی حرکت می کنند.
همچنین برخی از مدل های دیگر درب ها کنترلی هستند که به وسیله نیروی انسان کنترل می شوند.
سیگنال هایی که درون درب اتوماتیک به کار می رود بسیار قوی می باشد.
به همین دلیل درب به راحتی باز می شود.
بسیاری از تولید کنندگان درب اتوماتیکی، سنسورهای آن را بسیار با کیفیت تولید می کنند.
تا درها به راحتی باز شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *