مطالب دورژانس

معیارهای خرید جک درب پارکینگ دورژانس

طبیعی است که افراد به دنبال معیارها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد جک درب پارکینگی باشند تا بدانند آیا واقعا خرید این ابزار مفید واقع می‌شود یا خیر. مطمئنا این دستگاه برخی ویژگی‌ها و مزایای قابل توجه دارد که برای عمده افراد کاربردی و مفید هستند. پس باید این نکات مهم و حائز اهمیت را همواره در ذهن خود داشته باشید تا با معیار قرار دادن آن‌ها، اقدام به خرید جک پارکینگ کنید.

صدای باز و بسته کردن درب پارکینگ

شاید با خودتان فکر کنید که صدای باز و بسته کردن درب پارکینگ کاملا طبیعی است و نمی‌توان از وجود این صداها جلوگیری کرد؛

اما این باور صحت ندارد. امروزه جک‌های درب پارکینگ توانایی باز و بسته کردن درب پارکینگ بدون تولید صداهای ناهنجار و آلودگی صوتی را دارند و می‌توانند این کار را بدون مشکل خاصی انجام دهند.

پس توصیه می‌کنیم شما نیز برای این مسئله اهمیت  قائل شوید و به دنبال خرید محصولی باکیفیت و مرغوب بدون تولید اصوات ناهنجار باشید.

موتور توانمند

درب پارکینگ برخی از ساختمان‌های عظیم، به قدری سنگین و بزرگ هستند که یک جک پارکینگی ضعیف و ساده نمی‌تواند از عهده باز و بسته کردن درب‌های این پارکینگ بربیاید.

در انتخاب و خرید جک پارکینگی موردنظرتان، توانایی و قدرت موتور آن را به خوبی بسنجید و به دنبال خرید یک دستگاه توانمند و قابل اطمینان برای پارکینگ خود باشید؛ در غیر این صورت در کوتاه‌مدت با مشکلات فراوانی مواجه خواهید شد.

امنیت بالا و مقاوم در برابر فشار

در کنار تمامی مزایایی که جک درب پارکینگ برای شما به همراه خواهد داشت، شما باید به امنیت آن نیز توجه کنید.

جک درب پارکینگ یک اهرم برای جلوگیری از باز شدن درب پارکینگ با فشار است.

به همین دلیل بهتر است یک جک توانمند و ایمن برای درب پارکینگ تهیه کنید تا در کنار راحتی در باز و بسته کردن درب، از امنیت پارکینگ خود نیز اطمینان داشته باشید.

البته می‌توان برای بهره‌مندی از این ویژگی، به قفل برقی نیز اعتماد کرد. توضیحاتی مختصر از این وسیله را در ابتدای راهنمای خرید جک درب پارکینگ در اختیار شما قرار داده‌ایم.

آنتن‌دهی خوب و مدار فرمان وسیع

و آخرین مورد، میزان آنتن‌دهی و وسعت مدار فرمان جک درب پارکینگ است که در مواقعی بسیار حائز اهمیت است؛

زیرا درب‌های پارکینگ بعد از نصب جک، تنها با ریموت و رسیور باز و بسته می‌شوند و باید سیگنال‌های یکدیگر را به خوبی دریافت کنند. توصیه می‌کنیم تا حد امکان به این ویژگی توجه داشته باشید.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *