مقالات درب اتوماتیک لولایی

قیمت جک درب پارکینگ در کرج

قیمت جک درب پارکینگ در کرج و حومه تهران

فروش و نصب بهترین انواع جک درب پارکینگ خارجی در کرج و کردان

برای انتخاب جک پارکینگ علاوه بر دانستن مشخصات درب مانند وزن، طول، تعداد تردد باید مشخص کنید چه مقدار هزینه ای برای خرید درنظر گرفته اید،مسلما هرچه هزینه بیشتری برای خرید جک پارکینگ انجام دهید کیفیت بالاتری بدست خواهید اورد. البته باید مراقب باشید تا جک های بی کیفیت و ارزان را بنام جک خوب و خارجی به شما ندهند. در ادامه مطلب نحوه محاسبه قیمت جک درب پارکینگ در کرج و کردان را بررسی می کنیم.

کمپانی FAAC به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای تولید جک درب های اتوماتیک پارکینگی در جهان است و تولیدات این کمپانی بالاترین سطح کیفیت را در بازارهای داخلی و خارجی دارند و از لحاظ فنی دارای تمامی استاندارهای لازم و معتبر می باشند.

عمده تولیدات کمپانی فک در زمینه جک های هیدرولیک صنعتی برای درب های سنگین و تردد بالا می باشد و تنها مدل جک الکترومکانیکی فک که در بازار کشورمان وجود دارد مدل FAAC 412 است که در رده ی خود جکی قدرتمند و با کیفیت محسوب می شود.

جک FAAC 412 بدنه کاملا پوشیده داشته و ضد آب و رطوبت و گرد غبار می باشد و میتوان این جک را در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرد و حتی حرارت بالا و سرمای شدید خللی در عملکردش وارد نمی کند.

چرخ دنده های کاملا استیل، دوام طولانی مدت قطعات متحرک این محصول را تضمین می کند.

این برند که به کم سر و صدایی معروف است از موتوری دو سرعته بهره می برد تا به هنگام باز و بسته شدن هم عملکردی آرام داشته باشد.

جک پارکینگی فک ۴۱۲ قابلیت نصب قفل برقی برای تامین امنیت بیشتر در برابر فشار ناشی از برخورد اتومبیلی با درب را دارد.

نحوه محاسبه ی قیمت جک برقی مدل فک 412 پارکینگ

برای تعیین قیمت جک برقی درب پارکینگ برای ورودی پارکینگ ابتدا باید نوع درب را بدانیم و بتوانیم از بین جک پارکینگی بازویی مدل مورد نیازمان که مناسب درب باشد را انتخاب کنیم.

عوامل موثر در تعیین قیمت جک پارکینگ بازویی عبارتند از عرض هر لنگه ،وزن هر لنگه و تعداد تردد در شبانه روز. با توجه به اطلاعاتی که در دست داریم میتوانیم برای انتخاب جک پارکینگی بازویی مناسب از بین دو نوع موتور هیدرولیک و الکترومکانیکی اقدام نماییم.

موتورهای الکترومکانیکی جک پارکینگ بازویی دارای دو نوع هستند :

  • ۲۴ ولت
  • ۲۲۰ ولت

جک پارکینگی درب اتوماتیک فک FAAC 412 دارای ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولتی است و به کمک یک موتور الکتریکی و گیربکس حداکثر گشتاور ۳۵۰۰ نیوتن تولید می کند.

که این گشتاور توانایی باز و بسته نمودن درب پارکینگی با وزن هر لنگه ۳۵۰ کیلوگرم (دولنگه ۷۰۰ کیلوگرم) را داراست ولی کورس حرکتی فک ۴۱۲ امکان نصب این جک را بر روی درب های زیر ۲ متر را می دهد و حداکثر عرض مجاز هر لنگه درب ۱۸۰ سانتیمتر (دولنگه ۳۶۰ سانتیمتر) و حداکثر زاویه بازشو جک فک ۱۱۰ درجه اعلام شده است.

جک پارکینگی بازویی فک 412 در مقایسه با انواع دیگر دارای عمومیت بیشتری بوده و یک برند ایتالیایی می باشد .

جک درب برقی در دهه اخیر به صورت متداول مورد استفاده قرار گرفته است چه در شهر تهران و چه در حومه های تهران مانند کرج و بیشتر مکان هایی مانند برج های مسکونی، بانک ها، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب اتوماتیک مجهز شده اند. شکل و نوع پیاده سازی جک برقی پارکینگ با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

واحد خدمات پس از فروش و تعمیرات ایمن فک (دورژانس) با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک بازویی برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت اطلاع از نحوه محاسبه قیمت نصب جک پارکینگ در کرج و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما  تماس بگیرید: 02172239

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *