مطالب دورژانس

عملکرد کرکره برقی دورژانس در شرایط جوی متفاوت

کرکره برقی به آسانی در برابر باد و باران عمل می کند. از دیگر مزایای استفاده از درب اتوماتیک کرکره ای می توان به سازگار بودن با همه شرایط جوی ، امنیت و عمر بیشتر نسبت به درب های قدیمی و سنتی اشاره کرد .

لازم به ذکر است که قطعی برق نیز خللی در عملکرد کلی کرکره ایجاد نمی کند ، زیرا کرکره برقی با دست نیز قابل حرکت می باشد . خرید کرکره های برقی به این معنی است که شما در حفظ حریم خصوصی و امنیت خانواده سرمایه گذاری کرده اید . برای اینکه درب منازل و یا سایراماکن به آسانی باز و بسته شود ، نصب درب اتوماتیک پیشنهاد می شود . بعنوان مثال هنگام پارک خودرو در پارکینگ ، دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن درب نیست .

پس این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده است که به راحتی خراب نشود و علاوه بر امنیت ، رفاه را نیز برای شما به ارمغان بیاورد. کرکره ها در انواع ، اندازه و شکل های مختلفی وجود دارند که می توان آنها را به راحتی در مکان های مختلف به اجرا درآورد.

کرکره برقی
کرکره برقی دورژانس

رنگ بندی کرکره برقی

معمولاً کرکره های برقی فلزی (غیر شفاف) در کوره رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شوند.

رنگ الکترو استاتیک همان رنگی است که به بدنه خودروها و یا لوازم خانگی مانند یخچال و ماشین لباسشویی زده می شود. این متد رنگ آمیزی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

کرکره سفید رنگ پرفروش ترین رنگ کرکره برقی همان رنگ سفید است. کد رال رنگ این کرکره ها ۹۰۱۶ است. این رنگ به انگلیسی Traffic White نامیده می شود. اکثر کارخانجات تولید کننده نیز معمولاً همین کد رنگ را برای کرکره های سفید خود انتخاب می نمایند و می توان گفت ، این کد رنگ به یک استاندارد نانوشته برای رنگ سفید تبدیل شده است.

مزیت رنگ سفید فروش بالای آن است و همین مورد باعث می شود که تیغه های سفید رنگ کرکره همیشه موجود باشند و در صورت نیاز به خرید این محصول ، نیازی نیست که برای تولید آن منتظر بمانید. یکی از کاربردهای کرکره های سفید رنگ نصب جلو پنجره های upvc است. اکثر چهارجوب های شیشه های دوجداره upvc سفید رنگ است و وقتی برای امنیت و ضد سرقت نمودن این پنجره ها جلوی آنها کرکره نصب می شود ، هماهنگی رنگ چهارچوب و تیغه کرکره زیبایی خاصی به کار میدهد. قیمت کرکره برقی سفید رنگ در علم اقتصاد و فرمول های تولید ، همیشه با بالا رفتن تیراژ هزینه تولید کاهش می یابد. تیغه کرکره سفید رنگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و تولید روتین آن باعث شده که ارزان قیمت ترین تیغه کرکره در مقایسه با سایر رنگ بندی ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *