مطالب دورژانس

راهنمای انتخاب بهترین روغن هیدرولیک درب اتوماتیک هیدرولیک

وقتی صحبت از درب‌های اتوماتیک و جکهای برقی می‌شود، یکی از اساسی ترین مواردی که به آن دقت می‌شود حرکت نرم و روان آنها می‌باشد. این امر در جکهای درب اتوماتیک هیدرولیکی به طور کلی بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. پس لازم است به منظور حفظ سلامت و افزایش طول عمر جکهای درب اتوماتیک هیدرولیکی خود به قطعاتی که در سیالات قرار دارد توجه بیشتری کنید با سرویس به موقع و انتخاب روغن هیدرولیک مناسب.

با این حال ممکن است تصور کنید که تمام روان کننده ها و روغن های هیدرولیک کارکرد یکسان داشته، اما حقیقت این است که کاملاً ضروری است که روغن هیدرولیک مناسب برای جک پارکینگی هیدرولیک خود را پیدا کنید. روانکار یا روغن هیدرولیک اشتباه نه تنها می تواند به قطعات آسیب برساند، بلکه می تواند عوارضی را ایجاد کند که منجر به تعمیرات پرهزینه شود. هنگامی که به دنبال روان‌کننده های با کیفیت بالا و روغن هیدرولیک می‌گردید، متوجه می شوید که تعدادی گزینه برای انتخاب وجود دارد، پس دقت در انتخاب نوع روغن هیدرولیک و اندازه مورد نیاز از عواملیست که باید در نظر گرفته شود.

تا اینجا شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه متوجه شویم که روغن هیدرولیک مورد نیاز چه خصوصیاتی باید داشته باشد و مقدار آن چقدر است؟ خوشبختانه، شما مجبور نیستید نیازهای روغن هیدرولیک یا گزینه های روان کننده دیگر را به تنهایی تشخیص دهید. متخصصانی در زمینه گیت های اتوماتیک وجود دارند که می توانند به ارزیابی نیازهای شما در انتخاب نوع روغن مناسب به شما یاری دهند و اطلاعات لازم در انتخاب بهترین گزینه را به شما دهند. اگر بدنبال روغن هیدرولیک یا روانکار درب اتوماتیک در ایران هستید ، دریغ نکنید و با تیم متخصصان آگاه ما در فروشگاه سکیوریتی کالا و یا شرکت دوژانس تماس حاصل بفرمایید. ما مفتخریم که محصولات با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه دهیم، همانگونه که در دهه‎ های اخیر این امر را انجام داده و رضایت مصرف کنندگان عزیز را بدست آورده‌ایم.

روغن هیدرولیک

برای خرید روغن هیدرولیک با با شرکت دوژانس تماس بگیرید

02127664000-02172239

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *