مطالب دورژانس

درب اتوماتیک کشویی صنعتی دورژانس

درب اتوماتیک کشویی صنعتی

درب اتوماتیک کشویی صنعتی از انواع درب اتوماتیکی است که به عنوان درب کارخانه ها و سوله ها از آن استفاده می شود.

درب های اتوماتیک کشویی دورژانس در اماکن مختلفی کاربرد دارند که حتما با چندین مورد از آنها برخورد داشته اید، در محیط های صنعتی نیز استفاده از چنین درب هایی طرفداران خاص خود را دارد.

این نوع درب ها به دلیل هزینه های معقول و منطقی که دارند در میان صاحبان کسب وکارها بسیار محبوب هستند.

درب کشویی را می توان در طرح های مختلفی اجرا کرد. علاوه بر درب های کشویی خطی گزینه های دیگری مثل درب های منحنی و گردان نیز در بازار موجود است که می توان برای محیط های صنعتی و اداری از آن ها استفاده کرد.

در طول سال های اخیر بر محبوبیت این نوع درب ها افزوده شده است چرا که مزایای زیادی برای محیط های صنعتی دارند و به راحتی می توان از آن ها بهره برد.

این درب ها از سنسور حرکتی یا نوری برای شناسایی اشیا یا افراد متحرک استفاده می کنند. این سنسورها معمولاً روی درب های اتوماتیک یا داخل چارچوب آن گنجانده می شوند تا بتوانند اشیایی که در حال حرکت هستند را به درستی شناسایی کنند.

به کمک این درب ها می توان راحت تر در محیط های کاری رفت و آمد داشت و اجناس و کالاها را نیز به شیوه بهتری جا به جا نمود.

مزایای درب های اتوماتیک کشویی:

1- رفت و آمدکارکنان و وسایل نقلیه مورد استفاده در کارخانه را راحت تر و سریع تر میکنند.

2- باعث صرفه جویی در مصرف انرژی در کارخانه و سوله میشوند. به کمک درب های کشویی می توان هوای داخل محیط کار را حفظ کرد و از برون رفت انرژی نیز پیشگیری نمود.

نصب این درب ها مانع از هدر رفتن گرما یا سرمای داخل محیط کار می شود و به همین خاطر می تواند بهترین گزینه برای کاهش هزینه های انرژی باشد.

3- سرعت باز یا بسته شدن درب های اتوماتیک کشویی قابل تنظیم متناسب با نیاز شما میباشد. اگر به دنبال سرعت بالاتر هستید و می خواهید درب تان سریع تر باز شود می توانید از موتور دو سرعته آن بهره ببرید.

4- یکی دیگر از مزایای استفاده از درب های اتوماتیک کشویی در اماکن صنعتی این است که طراحی جمع و جوری دارند و برای شرکت ها یا سوله هایی که فضای زیادی در اختیار ندارند می توانند بهترین گزینه باشند.

5- به کمک سنسورهای حساس نصب شده بر روی این درب ها می توان عبور و مرور راحت تری را داشت و به راحتی اجناس و کالاها را انتقال داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *