مطالب دورژانس

خرید راهبند با کیفیت و قیمت مناسب در اصفهان

اگر به دنبال خرید راهبند با قیمت و کیفیت مناسب هستید دورژانس خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد میکند.

در بین برندهای گوناگون موجود در بازار برندهای ساخت ایتالیا معتبرترین هستند و ماقصد داریم در این مقاله بهترین انواع مدل راهبند ایتالیا را به شما معرفی کنیم

راهبند فک مدل B680 FAAC کامل ترین راهبند در بین خانواده ی فک ایتالیا می باشد. سیستم کارکرد هیدرولیک و تردد نامحدود این راهبند باعث شده است که بتوان از آن به راحتی در ورودی های پارکینگ های عمومی ، عوارضی ها ، فرودگاه ها ، کارخانه ها و … استفاده کرد.

استفاده از موتور brushless، باعث می شود سیم پیچ ثابت بماند و نیازی به جاروبک نباشد بنابراین اصطکاک نیز وجود ندارد و همین امر باعث قابلیت کارکرد مداوم و طول عمر بیشتر راهبند می شود. سیکل کارکرد 2 میلیون مرتبه به صورت متناوب و بی نیاز بودن از تعمیر و نگه داری از سایز ویژگی های این راهبند در کلاس جهانی می باشد.

استفاده از دو عدد لوپ دیتکتور امکان ورود و خروج وسایل نقلیه را به صورت اتوماتیک فراهم می سازد و سرعت باز شدن بوم دستگاه 1.5 ثانیه برای بوم 2 متری و 6 ثانیه برای بوم 8 متری می باشد. همچنین امکان نصب LED یا چراغ چشمک زن برروی میله ی راهبند اتوماتیک نیز وجود دارد تا باعث بهتر دیده شدن آن در هنگام شب شود.

دورژانس دارای قرارداد با ایمن فک نماینده محصولات فک ایتالیا در ایران میتواند کیفیت خرید شما را تضمین کند

سایر ویژگی های راهبند فک مدل B680 :

  • قابلیت تنظیم سرعت بوم
  • ولتاژ تغذیه 24 ولت متناوب کار
  • قابلیت اتصال به کلیه سیستم های کنترل تردد همچون دوربین پلاک خوان
  • مجهز به باطری پشتیبان
  • چراغ فلاشر و نور LED
  • IP56

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *