مطالب دورژانس

انواع گیت های کنترل تردد پرسنل_دورژانس

گیت‌های کنترل تردد بهترین وسیله برای کنترل رفت و آمد افراد می باشند که علاوه بر کنترل تردد افراد جریان ترافیکی را هم مدیریت می‌کند، تا فقط یک نفر بتواند در یک زمان از میان آن عبور کند. انواع مختلفی از گیت‌های نفر رو  وجود دارد که با کارت‌های اعتباری مخصوص، بلیط و… کار می‌کند که مناسب مکان های عمومی بابت پرداخت ورودیه میباشد. مکان‌هایی مانند مترو، ایستگاه اتوبوس، ورزشگاه‌ها و غیره. استفاده از آنها، اینگونه سازمان‌ها را به درستی مدیریت و سازماندهی می کند. هنگام تهیه گیت ترددی  را که مناسب سازمان و مکان مورد استفاده شما است انتخاب کنید، تا از لحاظ قیمت و کارکرد مناسب نیاز شما باشد.
 

انواع گیت های کنترل تردد مناسب برای سازمانها و ارگانها

1: گیت های چرخشی اتوماتیک

این نوع گیت ها مناسب مکان های خصوصی با پرسنل محدود میباشد. کارگزاران می توانند توسط این گونه از گیت دسترسی افراد را به مجموعه خود محدود کنند و فقط افراد مجوزدار اجازه عبور از گیت را دارند. این نوع از گیت ها توسط کارتهای شناسایی افراد یا کارتهای اعتباری آنها و یا توسط دوربین کنترل تردد کار می‌کنند، که با هر بار استفاده کاربر مشخصات آن شخص تاریخ و ساعت عبور و خروج او ثبت می گردد .

2: گیت های الکترونیکی

این گیت ها مناسب تمامی مکان های عمومی می باشند که محاسبات مالی برای ورود و خروج افراد را در نظر دارد  مثل متروها، هر فردی با خرید یک بلیت الکترونیکی می‌‌تواند از این گیت تردد استفاده کند. این نوع از گیت های نفر رو، بیشتر به عنوان چک کردن پرداخت بلیط و جلوگیری از ترافیک  میباشد. تیغه عبور این گیت ها می تواند شیشه‌ای و میله‌ای باشند.

3: گیت های بازرسی

این گیت‌های کنترل ورود ، در مکان‌های امنیتی و محافظت شده استفاده می‌شوند، مانند: ادارات پلیس، دادگاه‌ها، فرودگاه‌ها و هر مکانی که از لحاظ امنیت، محافظت شدید می‌شود. در این گیت ها در هر دقیقه ۶۰ نفر بازرسی می شوند سرعت اجرای کار آن بسیار بالا و از لحاظ کارکرد بسیار دقیق است.. این گیت های تردد مجهز به سنسور ها و دوربین های قوی هستند که هر شی فلزی و یا خطرناکی را شناسایی می‌کنند.
 

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *