مطالب دورژانس

نماینده فروش جک های بازویی ایتالیایی در تهران و حومه

شرکت ایمن فک تنها نمایندگی رسمی کمپانی فک ایتالیا در ایران می باشد که تمامی محصولات فک و جنیوس را برای فروش عرضه میدارد.
دورژانس متشکل از چندین نصاب و تکنسین مجرب و حرفه ای در سرتاسر ایران می باشد که آماده ارائه خدمات نصب و پس از فروش جک های ایرانی و ایتالیایی است.

کمپانی بزرگ فک FAAC در سال 1965 توسط جوزپه مانینی تاسیس و راه اندازی شد. جک برقی فک اولین بار توسط شرکت پیمانکاری به ثبت رسید سپس بعد از آن جک های هیدرولیکی بسیاری در این شرکت طراحی و تولید شد. شرکت جک پارکینگی فک محصولات خود را عمدتاً هیدرولیک تولید می کند و یکی از بزرگترین صادر کنندگان در زمینه سیستم های امنیتی (جک پارکینگی، راهبندو..) به شمار می آید.

شرکت تجاری فک سالیان سال است در بازار نقش مهمی را ایفا می کند و تا به حال تمامی رقبا را شکست داده است.

شرکت فک محصولات با کیفیت، مهندسی شده، فن آوری جدیدی را اختراع میکند و تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین تولید کننده در جهان باشد.

جک برقی فک با داشتن سابقه ای درخشان و بی رقیب توانسته جزوء اولین کمپانی های تولید جک درب پارکینگ باشد.

تولید جک برقی در FAAC به دو صورت کلی تقسیم بندی می شود:
  • جک برقی هیدرولیکی
  • جک برقی الکترومکانیکی

تنوع در میان جک پارکینگی فک به طور چشمگیری دیده میشود. مصرف کنندگان به راحتی می توانند با در نظر گرفتن نوع نیاز، میزان تردد جک مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

به طور مثال :برای ساختمان هایی با تردد نامحدود لازم است از جک برقی هیدرولیکی استفاده کنید.

برای عملکرد برعکس یعنی تردد مشخص و محدود جک برقی الکترومکانیکی جوابگوی نیاز شما می باشد. این در حالی است برای اماکنی با درب بزرگ و وزن سنگین از جک ریلی استفاده می شود.

جک برقی فک بر اساس ویژگی غیر قابل انکار دارای قیمت بالایی می باشد که برابر با استاندارد های جهانی می باشد. در واقع قیمت محصولات فک کاملاً با کیفیت بی نظیر آن یکسان است.

مشتریان باید توجه داشته باشند که بهای کیفیت ارزنده زیاد است و فک برای رضایت مشتریان خود تمام قطعات مصرفی را از بهترین نوع آلیاژ موجود استفاده کرده است.

جک پارکینگی جنیوس سال هاست که مورد تولید قرار گرفته است اما از لحاظ تنوع در تولید محصولات و البته کمیت محصولات تولیدی زیاد موفق عمل نکرده است که البته دلیل این امر را نیز می توان تمرکز کمپانی جنیوس را بر کیفیت محصولات تولیدی در نظر گرفت.

در واقع شرکت جنیوس همواره سعی کرده است تا با ارائه جک پارکینگی مناسب درب های دو لنگه و البته موتور های ریلی در انواع مختلف نیاز کاربران خود را همگام با تکنولوژی روز دنیا برطرف کند. که فارغ از تنوع محصولات نیز در این امر به نظر می آید که موفق هم بوده است.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک های بازویی برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *