مطالب دورژانس

عملکرد درب اتوماتیک مثلثی دورژانس چگونه است

درب اتوماتیک مثلثی Angular automatic door یا درب اتوماتیک زاویه دار از انواع درب های اتوماتیک اسلایدینگ است.

نحوه کاربرد درب اتوماتیک مثلثی چگونه است؟

درب کشویی زاویه ای یک راه حل کامل برای تأمین اثر حسگرهای چشمی در ورودی یک ساختمان مدرن است. در تلاقی دو درب اتوماتیک در ورودی ساختمان یک زاویه به وجود می آید که می تواند به سمت داخل ساختمان یا خارج از آن نصب شود.

هر کدام از جهاتی که انتخاب کنید، درب کشویی در زاویه ای اتوماتیک می تواند یک ورودی فوق العاده زیبا و کارآمد ایجاد کند. سیستم درب های کشویی اتوماتیک راحتی و انعطاف پذیری گسترده ای را برای دسترسی آسان بدون تماس با درب فراهم می کنند.

با توجه به محدوده وسیع محصولات درب اتوماتیک دورژانس و انواع مختلف آن، برای هر ساختمان با توجه به موقعیت و ظرفیت آن می توان راه حل مناسبی پیدا کرد.

کاربرد درب اتوماتیک مثلثی در کجاست؟

درب های اتوماتیک اسلایدینگ برای ساختمان های اداری، مغازه ها، فروشگاه های بزرگ، مجتمع های آپارتمانی، هتل ها، رستوران ها، خانه های مراقبت از سالمندان، بیمارستان ها، مراکز کنفرانس و ساختمان های نمایشگاه ایده آل هستند.

انواع درب اتوماتیک اسلایدینگ شامل انواع خطی، تلسکوپی، منحنی، چند کاره و مثلثی می باشد.

هر کدام از این نوع درب ها بسته به نوع ساختمان و معماری نمای ورودی، کاربرد مخصوص به خود را دارد. امروزه درب اتوماتیک مثلثی ، در بناهای با طراحی های مدرن معماری در ورودی هایی که دارای زاویه هستند، به کار برده می شود. زاویه بین دو درب اتوماتیک اسلایدینگ 90 درجه است.

یکی از مزایای درب اتوماتیک مثلثی جلوگیری از انعکاس نور مستقیم ورودی به داخل فضای ساختمان می باشد. درب اتوماتیک مثلثی ، به دلیل نمای زیبا و شیک در مکان هایی استفاده می شود که با معماری خاص ساخته شده اند و در حقیقت یک نوع درب منحصر به فرد برای ورودی ساختمان های مدرن است.

طرز کار درب اتوماتیک زاویه دار چگونه است؟

درب اتوماتیک مثلثی برای ورودی های خاص نصب می گردد و لنگه درب های متحرک، عمود برهم باز و بسته می شوند.

مکانیزم عمل این سیستم همانند درب اتوماتیک اسلایدینگ است و از همان اپراتورهای اسلایدینگ استفاده می شود.

با این تفاوت که متعلقات مکانیکی این اپراتور و ریل سیستم برهم عمود بوده و با هم زاویه هندسی به شکل یک گوشه، ایجاد می کنند، در درب اتوماتیک مثلثی دو لنگه ثابت و دو لنگه متحرک هستند، البته لنگه درب های متحرک بر هم عمود هستند و یک اپراتور عامل متحرک هر دو درب اتوماتیک می باشد.

این اپراتور توسط یک تسمه و هرزگرد مخصوص به موتور سیستم، وصل می گردد و عملیات باز و بسته شدن درب را کنترل می نماید.

عملکرد درب اتوماتیک زاویه دار چگونه است؟

عملکرد درب اتوماتیک مثلثی ، به گونه ای است که قابلیت باز شدن به داخل و خارج ساختمان را دارد. در این نوع درب از حسگر مایکروویو استفاده می شود.

درب اتوماتیک مثلثی تمامی ویژگی های سایر درب های اتوماتیک را دارد.

مزیت اصلی آن این است که برای ورودی ساختمانهایی طراحی می شود که فضای کافی برای ورودی اصلی را ندارند و تنها در گوشه ای از ورودی امکان نصب درب وجود دارد. با طراحی زیرکانه در استفاده از درب اتوماتیک مثلثی، از گوشه های بلااستفاده، بهترین استفاده می شود و ضمن ایجاد ورودی مناسب، جلوه زیبایی به ورودی ساختمان داده می شود. گذشته از آن، امکان ایجاد هماهنگی کامل این نوع درب، مانند انواع دیگر درب های اتوماتیک شیشه ای، با سیستم-های امنیت و حفاظت مثل دزدگیر و اثر انگشت وجود دارد.

یکی از ویژگی های مفید درب اتوماتیک مثلثی یا زاویه دار امنیت آن می باشد که با هماهنگ شدن با سیستم های حفاظت، یک سیستم کامل امنیتی ایجاد خواهد شد که برای استفاده در سازمان ها و ادارات، بانک ها، هتل ها و سایر اماکن کاربرد بسیار دارد.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *