مطالب دورژانس

رفت و آمد آسان با درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس

دلایل بسیاری وجود دارند که می توانند شما را ترغیب به خرید و نصب درب اتوماتیک شیشه ای کند.

درب اتوماتیک شیشه ای

دلایل بسیاری وجود دارند که می توانند شما را ترغیب به خرید و نصب درب اتوماتیک شیشه ای کند.

صنایع روز به روز در حال پیشرفت و ترقی هستند و هر بار محصول جدیدی به بازار عرضه می شود و در عین حال که نقطه ضعف هایی دارد، با استفاده از یک تکنولوژی نوین، کار و زندگی را برای شما آسان تر از گذشته می کند.

درب های اتوماتیک با اینکه نزدیک به 70 سال است که در اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار می گیرند، در ایران نسبتا جدید هستند و تنها در 10 سال اخیر شاهد رشد استفاده و نصب درب اتوماتیک شیشه ای در اماکن عمومی و خصوصی هستیم.

می توان گفت که این درب های جادویی هیچ محدودیتی در استفاده ندارند و می توان آنها را در هر جایی که نیاز باشد مورد استفاده قرار داد.

برخی از رایج ترین مکان هایی که از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود، عبارتند از:

• هتل ها

• بیمارستان ها

• سالن های سینما

• بانک ها

• ترمینال ها

• فرودگاه ها

• ادارات

• دانشگاه ها

اینها مثال هایی از کاربرد درب های اتوماتیک هستند که شما در طول روز احتمالا از نزدیک با آنها رو به رو هستید.

برای مثال در حال حاضر اکثر بانک های کشور مجهز به این درب های کاربردی هستند و در هنگام ورود، معمولا با آنها رو به رو هستید.

بدون شک استفاده و نصب درب اتوماتیک شیشه ای دارای مزایا و معایبی است و شما به عنوان شخصی که قصد خرید آن را دارید، باید به طور کامل از این مزایا و معایب آگاه باشید. در ادامه به بررسی این موارد پرداخته شده است.

تردد آسان با نصب درب اتوماتیک شیشه ای

درب های قدیمی نیاز به نیروی فیزیکی برای باز و بسته شدن دارند و تردد را برای افراد سخت می کند. همچنین زمانی که در اماکن پر تردد از این درب ها استفاده شود، سرعت عبور و مرور را بسیار پایین می آورند.

بر خلاف درب های قدیمی، درب اتوماتیک شیشه ای نیاز به تلاش و صرف انرژی برای باز شدن ندارد.

این درب ها دارای سنسور هایی هستند که با تشخیص فرد، درب را باز می کنند و پس از عبور فرد، درب را به سرعت می بندند.

همه چیز به طور کاملا اتوماتیک اتفاق می افتد و افراد هیچ نقشی در عملکرد این درب ها ندارند.

مخصوصا زمانی که صحبت در مورد باز و بسته کردن درب های بزرگ و مجلل برخی فروشگاه ها و هتل ها باشد، مدل های اتوماتیک کار را بسیار ساده می کنند.

افراد کم توان مانند کودکان، افراد سالمند و همچنین افرادی که از ویلچر یا عصا برای تردد استفاده می کنند، معمولا برای باز و بسته کردن درب ها و عبور از آنها دچار مشکل هستند.

درب اتوماتیک شیشه ای، برای باز شدن نیاز به اعمال نیرو ندارد. همچنین بر خلاف درب های قدیمی، این مدل درب ها دارای لبه یا حاشیه نیستند و افراد با ویلچر و عصا هم می توانند به راحتی از آنها عبور کنند.

تمام این دلایل و دلایلی که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد، باعث می شود خرید و نصب درب اتوماتیک شیشه ای، تبدیل به بهترین انتخاب شما گردد.

درب اتوماتیک شیشه ای در استایل ها و مدل های متنوعی موجود است

یکی از بهترین فاکتور هایی که در مورد درب های اتوماتیک وجود دارد، این است که آنها در رنج وسیعی از استایل های زیبا، جذاب و کاربردی موجود هستند و شما می توانید بر حسب مکانی که می خواهید از آن استفاده کنید و همچنین بر اساس دکوراسیون داخلی فضای خود، یکی از این استایل ها را انتخاب کنید.

درب اتوماتیک شیشه ای در رنگ ها، شکل ها و طراحی های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شوند. شما برای یک هتل لوکس می توانید از این درب ها استفاده کنید و در عین حال یک درب اتوماتیک شیشه ای برای استفاده در فروشگاه مواد غذایی نیز موجود است که متناسب با این فضا باشد.

در ساخت این درب های اتوماتیک از مواد اولیه های متفاوتی نیز بهره برده می شود که علاوه بر ظاهر، بر کیفیت و دوام درب تاثیر بسزایی خواهد داشت. برخی از متداول ترین مواد اولیه ای که در تولید درب اتوماتیک شیشه ای به کار می رود، عبارتند از:

• آلومینیوم

• استیل

• فایبرگلاس

البته از برخی کامپوزیت های چوبی هم گاها برای ساخت و تولید این درب ها بهره برده می شود.

این کامپوزیت های چوبی می توانند در منازل، در اداره ها و در دفاتر شخصی مورد استفاده قرار بگیرند.

بدون شک شما برای طراحی و دکوراسیون داخلی مجموعه ی کاری یا منزل خود، می توانید درب اتوماتیک شیشه ای با طرح و رنگ، مدل و استایل مناسب را پیدا کنید.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *