مطالب دورژانس

درب آکاردئونی و مدل های آن

درب آکاردئونی چیست؟

درب آکاردئونی یک سازه تاشو است که قاب بر روی چهارچوب در ورودی آپارتمان شما نصب می‌شود.

اتصال این حفاظ‌ به در خانه شما از طریق چند جوش ساده صورت می‌گیرد. البته که ساده بودن به معنای کم‌اهمیت بودن نیست.

حفاظ آکاردئونی معمولاً از تیغه‌هایی که به صورت مورب روی هم قرار گرفته‌اند ساخته می‌شود. این درب‌ها در زمان استفاده باز می‌شوند و به عنوان یک محافظ قدرتمند کار خود را آغاز می‌کنند و پس از استفاده، تیغه‌ها به صورت کشویی روی هم جمع می‌شوند تا فضای بسیار محدودی بگیرند. از این رو گاهی به این محصول، درب تاشو هم گفته می‌شود.

جمع‌شدن درب باعث می‌شود از یک سو فضای بسیار کمی را اشغال کند و از سوی دیگر مانع رفت‌و‌آمد آسان هم نشود. همچنین جمع شدن این حفاظ موجب حفظ زیبایی فضا در هنگام استفاده نکردن از آن  است.

این تیغه‌ها با استفاده از یک شیوه اتصال به نام پَرچ‌کاری به هم متصل می شوند که بسیار محکم و قابل اعتماد است.

نصب این درب‌ها به سادگی انجام می‌پذیرد و به هیچ وجه نیازی به خراب کردن دیوار نیست

مدل های درب آکاردئونی دورژانس

درب های آکاردئونی از تسمه‌های فلزی که به وسیله پین‎ های فلزی به هم وصل شده‌اند، تشکیل می‌شود که در قابی فلزی قرار گرفته و می‎تواند به صورت ریلی در محور عرض خود باز و بسته شود.

انواع مختلفی از این درب در بازار موجود است که در ادامه به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

درب آکاردئونی دو گل 

درب آکاردئونی سه گل 

درب حفاظ اکاردئونی دوجداره 

درب آکاردئونی ساده

رنگ حفاظ اکاردئونی آهنی

انتخاب رنگ درب آکاردئونی کاملاً به فضایی که در آن نصب می‌شود بستگی دارد و مطابق سلیقه شما است.

رنگ‌آمیزی این درب از یک سو باعث می‌شود تا جلوی خوردگی آن گرفته شود و عمر مفید آن بسیار طولانی شود و از سوی دیگر زیبایی آن را دوچندان می‌کند. ضمن این که رنگ‌آمیزی کمک می‌کند تا درب با دیگر اجزای ساختمان هماهنگ شود.

در بین رنگ‌های قابل استفاده برای این محصول، برخی رنگ‌ها محبوبیت بیشتری دارند و مشتریان ترجیح می‌دهند تا از این رنگ‌ها برای حفاظ خود استفاده کنند.

رنگ‌‌های مشکی، مشکی مسی، قهوه‌‌ای سوخته، سفید و سفید نقره‌‌ای ازجمله رنگ‌ های پرطرفدار است.

قیمت درب آکاردئونی دورژانس

برای تعیین قیمت درب آکاردئونی باید به موارد متعددی دقت کرد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

– ابعاد در: هر چه در جمع‌وجورتر بوده و طول و عرض کمتری داشته باشد، باعث می‌شود تا وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری پرداخت شود. هر چه طول و عرض درب کمتر باشد، قیمت محصول هم کاهش پیدا خواهد کرد.

اندازه درب‌های آکاردئونی استاندارد چندان مشخصی ندارد، ولی بیشتر در بازه ۲ تا ۳ متر مربع است. امروز درب‌های ضدسرقت با اندازه ۲۱۰ در ۱۱۰ تولید و عرضه می‌شوند و از این رو درب ‌ها هم در اندازه‌هایی نزدیک به این اعداد ساخته می‌شوند.

۲- قفل توکار: قرار دادن قفل توکار هم قیمت حفاظ آکاردئون را بالا می‌برد.

۳- طرح در: نوع طرح درب هم روی قیمت آن مؤثر است. هرچه طرح ساده‌تر باشد و از گل‌های سنگین استفاده نشده باشد، وزن کمتری داشته و ارزان‌تر خواهد بود. هر چه حفاظ طرح پیچیده‌تری داشته باشد، قیمت بالاتری هم خواهد داشت. طرح‌های ساده‌تر قیمت مناسب‌تری را در پی دارند.

۴- تراکم در: هر چه فاصله تیغه‌های عمودی درب‌ها بیشتر باشد، به معنای استفاده کمتر از تیغه‌های عمودی و در نتیجه کاهش قیمت درب است. هر چه تیغه‌های درب ضد سرقت بیشتر باشد، این تیغه‌ها به هم نزدیک‌تر شده و امنیت بیشتری را فراهم می‌کند؛ اما از سوی دیگر این کار باعث افزایش فولاد مورد نیاز و در نتیجه بالا رفتن قیمت محصول خواهد شد.

شما میتوانید برای اطلاع از جزئیات و قیمت دقیق درب آکاردئونی مورد نیاز خود با تیم دورژانس در ارتباط باشید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

شرکت دورژانس ایمن فک همواره در تلاش است بهترین خدمات و محصولات را در حوزه انواع در ارائه کند.

با مادر ارتباط باشید:

4000 66 27 021

39 722 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *