مطالب دورژانس

خرید راهبند با قیمت و کیفیت مناسب در جنت آباد

اگر به دنبال خرید راهبند با قیمت و کیفیت مناسب هستیذ در این مقاله از دورژانس با ما همراه باشید.

دورژانس دارای قرارداد با شرکت درب سازان ایمن فک نماینده انحصاری محصولات فک ایتالیا در ایران با شماست تا کیفیت خرید شما را تضمین کند.

راهبند خودرو فک ایتالیا 640 FACC

راهبند فک 640 با بازوی 7 متری که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد مناسب برای مکان های پردد تردد مانند ورودی مجتمع ها و اماکن تجاری و … می باشد.
Faac 640 جزو سیستم های کنترل تردد هیدرولیک می باشد که طراحی تانک روغن و اتصال آن بصورت کامل کارشناسی شده انجام پذیرفته است، و استفاده از سیستم هیدرولیک باعث شده تا این راهبند قابلیت استفاده مداوم را داشته باشد که یک مزیت نسبت به سیستم های موجود در بازار محسوب می کردد.

عملکرهاي راهبند 640 می توانند با ١٠٠ % چرخه کار بطور دائمی کار کنند، زیرا به فن خنک کن مجهزند.  سامانه محرکه این راهبند متشکل از یک بلوک هیدروپمپ (پمپ روغن) تانک روغن هیدرولیک وشیر های مربوطه که به صورت کاملاً آبندی شده و متمرکز طراحی شده اند و همچنین یک عدد بازوی هیدرولیک می باشد که به دلیل استفاده دقیق و کارشناسی شده از سیستم هیدرولیک این محصول را کاملاً برتر و متمایز از سایر راهبند های موجود در بازار کرده است.

طراحی 2 سرعته فک 640 باعث شده که سرعت حرکت بوم در ابتدا و انتهای حرکت آهسته شده و به آرامی باز و بسته شود.  و در طی 6 ثانیه این راه بند بصورت کامل باز و یا بسته گردد.

محصول فوق ساخت کمپانیFAAC ایتالیا (يكي از بزرگترين و معتبرترين توليد كننده انواع درب بازكن هاي اتوماتيك درجهان) بوده و از چهار سال گارانتی هالوگرام دار و پانزده سال خدمات پس از فروش برخوردار میباشد.

  • ولتاژ ورودی 220
  • سرعت باز کامل شدن 6 ثانیه
  • دارای تکنولوژی فن خنک کننده 
  • دارای مرکز کنترل 2 سرعته
 
  • مجهز به سیستم تشخیص مانع
  • دارای ترمز در ابتدا و انتهای حرکت

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *