مطالب دورژانس

خرید راهبند اتوماتیک در صادقیه تهران_دورژانس

راهبند هیدرولیک FAAC 615 محصول تولیدی FAAC ایتالیا که یک سیستم هیدرولیک است و از کیفیت و قدرت خوبی در کنار گارانتی بلند مدت برخوردار می باشد. راهبند فک 615 دارای سیستم هیدرولیک و مناسب برای مکان های پر تردد می باشد. مدار فرمان راهبند 615 فک، مدار فرمان مدل 615 BPR فک می باشد. سامانه محرکه این راهبند متشکل از یک بلوک هیدروپمپ (پمپ روغن) تانک روغن هیدرولیک وشیر های مربوطه که به صورت کاملاً آبندی شده و متمرکز طراحی شده اند و همچنین یک عدد بازوی هیدرولیک می باشد که به دلیل استفاده دقیق و کارشناسی شده از سیستم هیدرولیک این محصول را کاملاً برتر و متمایز از سایر راهبند های موجود در بازار کرده است.

سرعت حرکت بوم در راهبند اتوماتیک فک 615 در اندازه ی 2 متری 3 ثانیه و در اندازه ی 4 متری 8 ثانیه می باشد که در ابتدا و انتهای به آهستگی حرکت می کند و در آخر نیز بوم به آرامی می ایستد. این مورد نیز به دلیل وجود برد کنترل قوی در راهبند فک می باشد. همچنین امکان نصب فنس تا 3 متر بر روی بوم نیز وجود دارد. 

طول بازو (بوم) راهبند هیدرولیک اهرمی فک 615 ، 5 متر است و سرعت حرکت بازو برای باز شدن کامل در 6 ثانیه انجام میگیرد. عملکرد سیستم راهبند فک 615 هیدرولیکی میباشد و دارای قدرت بسیار بالایی است. ولتاژ ورودی موتور راهبند220 ولت میباشد و توانایی یا قابلیت نصب برق اضطراری را دارد تا در زمان قطع شدن برق نیز بتواند به کار خود ادامه دهد. 
ولتاژ ورودی 220
سرعت باز کامل شدن 5 ثانیه
دارای ترمز در ابتدا و انتهای حرکت
دارای سیستم دو سرعته
تردد نامحدود (سیستم هیدرولیک)
دارای بوم 5 متری
کارکرد نیمه صنعتی و خانگی
کیفیت برتر کلاس A جهانی، ساخت ایتالیا
قابلیت نصب بوم تاشونده
گارانتی 4 ساله خدمات پس از فروش 15 ساله

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *