مطالب دورژانس

انواع درب اتوماتیک بدون قاب دورژانس

درب اتوماتیک دو جداره

یک از انواع درب اتوماتیک فریم لس می توان به نوع دو جداره ی آن اشاره کرد ، درب های شیشه ای دو جداره مقاومت خوبی در برابر تغییرات دمایی و ضربه از خود نشان می دهند و در صورت شکسته شدن به تکه های ریزی تبدیل می شوند که برنده نمی باشد و آسیبی وارد نمی کند.

درب برقی سه جداره

دربهای شیشه ای سه جداره نسبت به نوع دو جداره مقاوم تر و البته گران قیمت تر می باشد ، شیشه های این درب از سه لایه ی مجزا تشکیل شده است که در بین آنها یک گاز مخصوص وجود دارد که عایق خوبی برای درب در برابر صدا و حرارت می باشد.

درب اتومات فریم لس کشویی

در بالا تقسیم بندی درب بدون قاب بر اساس نوع شیشه را بررسی کردیم ، دربهای الکترونیکی بدون قاب بر اساس نحوه ی حرکت نیز تقسیم بندی می شوند.یکی از این مدل ها درب کشویی فریم لس می باشد ، دربهای فریم لس کشویی همانند دربهای برقی اسلایدینگ که دارای فریم دور هستند عمل می کنند و تنها تفاوت آنها مربوط به قاب دور می باشد ، بسیار روان حرکت می کنند و برای محیط هایی که با کمبود فضا مواجه می باشند گزینه ی مناسبتری می باشد.

درب اتومات بدون قاب لولایی

درب بدون قاب لولایی نیز عملکردی مشابه با درب برقی لولایی فریم دار دارد و تفاوت آنها مربوط به قاب دور آن ها می باشد ، درب های لولایی بدون قاب فضای کمتری را اشغال می کنند از این رو برای افرادی که دارای فضای محدودی هستند مناسب می باشد.

برای خرید درب اتومات با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

02127664000-02172239

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *