مطالب دورژانس

ویژگی های درب برقی نیم گرد دورژانس

ویژگی های درب برقی نیم گرد دورژانس

مونتاژ درب برقی نیم گرد دورژانس با سرعت کامل در حال اجرا است. درب‌های اتوماتیک گردان نیم گرد و درب ‌های کشویی دایره ‌ای در مدل ‌ها، رنگ‌ ها و روکش‌ های مختلف موجود می ‌باشند.

علاوه بر درب های گردان استاندارد دستی و اتوماتیک، درب های گردان با مدل هایی مانند درب های گردان بزرگ، درب های گردان تمام شیشه ای و درب های گردان نیم گرد نتایج بسیار خوبی را در تمامی زمینه ها ارائه می دهند.

درب ‌های اتوماتیک کشویی دایره ‌ای، با انواع درب کشویی دایره ‌ای کامل و درب کشویی نیم ‌دایره تمامی نیاز های معماری را برآورده کرده و نمای شما را از هر نظر اصلاح می‌ کنند.

با درب های گردان و درب های کشویی دایره ای به نتایج چشمگیری برای ورودی خود خواهید رسید. ست درب برقی گردان نیم دایره ای دورژانس مناسب برای مکان های تجاری می باشد.

دربازکن های گردان با ظرفیت بالا، بلند یا کوچک که در ورودی شما نصب می شوند، امروزه با صرفه ترین راه حل های ورودی موجود هستند.

اصل همیشه باز و همیشه بسته یک در گردان تضمین می کند که هوای مطبوع داخل و هوای بدون تهویه بیرون از هم جدا می مانند و از ورود گرد و غبار و صدا به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

از آن جایی که انرژی کم تری برای حفظ آب و هوای مطبوع داخل ساختمان مورد نیاز است، درب های گردان نیم گرد دورژانس به کاهش رد پای کربن در ساختمان کمک کرده و در مصرف انرژی و هزینه صرفه جویی می کنند.

خصوصیات در برقی نیم گرد گردان دورژانس

ویژگی ها و مزایای درب برقی نیم گرد دورژانس

1-  چارچوب را می توان با مواد مختلفی پوشاند.

2-  با دو، سه یا چهار درب برقی موجود است.

3-  قطر تا 3000 میلی متر.

4-  همه اندازه ها در نسخه های دستی، نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک موجود هستند.

5-  می توان با ارتفاع بیش از نه متر عرضه کرد.

6-  عملکرد امنیتی اختیاری با کارت های ورود و خروج

درب برقی نیم گرد تمام شیشه دورژانس

درب برقی نیم گرد دورژانس را می توان با شیشه کاملاً شفاف تکمیل کرد، اما شیشه های رنگی نیز موجود است.

با گزینه های مختلف موجود دورژانس، ما می توانیم با شما همکاری کنیم تا مطمئن شویم درب گردان تمام شیشه ای دورژانس تمام نیاز های شما را برآورده می کند.

برای اطمینان از مناسب بودن ورودی به عنوان خروجی اضطراری یک مجموعه درب جمع شونده انتخاب کنید و بسته به تعداد بازدید کنندگانی که روزانه انتظارشان را می کشید و این که کیف یا چمدان بزرگ به همراه دارند یا خیر، بال های سه یا چهار درب را انتخاب کنید.

بهترین درب برقی های گردان دورژانس  در ارتفاعات و عرض های مختلف با ارتفاع سایبان متفاوت در دسترس هستند و این اطمینان را می دهند که بسیاری از خواسته های طراحی را می توان با یکی از محصولات استاندارد ما حل کرد.

اگر طرح شما خارج از گزینه های موجود باشد، مدیران فروش و مهندسان دورژانس با شما همکاری خواهند کرد تا ورودی ایمن و پایدار ایجاد کنند که همه الزامات را برآورده کند.

شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره 91003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *