جک درب پارکینگ چیست و انواع آن کدام اند؟ بهترین برند ها کدام اند و قیمت انواع جک پارکینگی چقدر است؟ امروزه برای حفظ امنیت خودرو ها و همچنین کاهش ترافیک، طراحان و معماران در تلاش هستند تا برای همه ساختمان پارکینگ بسازند. برای باز و بسته کردن مناسب درب در این مکان ها نیز از جک درب پارکینگی استفاده می کنند. این نوع جک ها برقی هستند و می توان آن ها را از راه دور کنترل کرد. این نوع جک ها یک دستگاه مکانیکی بسیار قدرتمند هستند که برای باز و بسته کردن درب ها مورد استفاده قرار می گیرند.

جک پارکینگی چیست و چه کاربردی دارد؟

جک ها به عنوان درب های کنترل از راه دور شناخته می شوند. این محصولات بر روی درب های تک لنگه و دو لنگه نصب شده و قابل اجرا هستند. این جک ها را در ابعاد، و مدل های مختلفی تولید می شوند و برای ترافیک های متفاوت قابل استفاده هستند. این جک ها حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است که وارد کشور شده و مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه انواع درب ها و کرکره ها به این نوع جک ها مجهز شده و از راه دور باز و بسته می شوند. این کار سبب می شود تا فرآيند کنترل درب ها راحت تر انجام شده و بدون نیاز به پیاده شدن از ماشین، افراد بتوانند برای باز و بسته کردن درب ها اقدام کنند.

 بنابراین با استفاده از این جک ها می توان راحتی راننده و سرنشینان خودرو ها را فراهم کرد. این نوع جک ها در انواع مختلف درب های پارکینگی مورد استفاده قرار می گیرند. نمونه های مختلف این درب ها از جمله آن هایی که رو به بیرون باز می شوند، نمونه های کشویی، ریلی و مدل هایی که رو به داخل باز می شوند، همگی می توانند با این جک ها تجهیز شوند. برای نمونه های لولایی این درب ها، جک را در وسط نصب می کنند و در درب های رو به بیرون، باید در بالا نصب نشوند.

جک پارکینگی چیست

انواع جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگی را در انواع و مدل های مختلفی تولید می کنند. این امر سبب می شود تا برای انواع درب ها قابل استفاده باشند. در حالت کلی این جک ها را بر اساس قدرت و توانی که دارند، به دو دسته اصلی تقسیم بندی می کنند که عبارتند از:

جک الکترومکانیکی

این نوع جک ها برای کنترل درب های سبک مورد استفاده قرار می گیرند. عمر مفید این نوع جک ها ۸ تا ۱۰ سال بوده و نسبت به دیگر نمونه ها در قیمت های کم تری فروخته می شود.

جک هیدرولیک

این نمونه از جک ها طول عمر ۱۰ تا ۱۵ ساله ای دارند و در مکان های شلوغ و پر تردد قابل استفاده هستند. این محصولات قدرت بسیار زیادی دارند و برای مکان های پر تردد و شلوغ مورد استفاده قرار می گیرد. حال اگر بخواهیم این جک ها را بر اساس نحوه کارکردشان تقسیم بندی کنیم، می توان دو نمونه بسیار مهم و کاربردی از آن ها را معرفی کرد که در ادامه با آن ها بیش تر آشنا می شویم.

انواع جک پارکینگی

جک درب اتوماتیک ریلی

این نمونه از جک ها برای درب های اتوماتیک ریلی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع جک ها برای مکان هایی به کار گرفته می شوند فضای کافی برای چرخش حول لولا را نداشته باشد. این محصولات برای درب هایی قابل استفاده هستند که به صورت ریلی باز و بسته می شوند. این نمونه از درب ها در عرض حرکت نمی کنند در نتیجه به فضای کمی برای باز و بسته شدن نیاز دارند. معمولا از این ساختار برای درب هایی استفاده می شود که وزن بالایی دارند.

 این محصولات را به عنوان جک های سنگین و نیمه سنگین می شناسند. برای ساخت این جک ها از مدرن ترین تکنولوژی های روز استفاده می شود. از این رو کاملا هوشمند بوده و به سیستم بلو باس یا دو سیم مجهز هستند.

جک درب اتوماتیک بازویی (لولایی)

این محصول یکی دیگر از نمونه های جک درب پارکینگی است. این نمونه از جک ها برای اغلب درب ها قابل استفاده هستند و از طول عمر بالایی برخوردار می باشند. این محصولات همچنین از امنیت بالایی برخوردار بوده و به تایمر مجهز هستند.

قیمت انواع جک درب پارکینگ

همان طور که گفتیم جک درب پارکینگی در انواع و نمونه های مختلفی تولید می شوند. همین امر سبب می شود تا قیمت این محصولات نیز با هم تفاوت داشته باشد. برای اطلاع از قیمت روز این محصولات باید به فروشگاه های معتبر و قابل اعتمادی مراجعه کنید که محصولات خود را در مناسب ترین قیمت های ممکن به فروش می رسانند.

ما در کنار شما هستیم تا با کیفیت ترین نمونه از این جک ها را در پایین ترین قیمت های ممکن فراهم نموده و در اختیار شما قرار دهیم. کافیست که با پشتیبان ما تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید. ما این جک ها را در کم ترین قیمت ها برای شما ارسال می کنیم.

لیست قیمت جک پارکینگی لولایی الکترو مکانیک

ردیفنام محصولقیمت
1Genius G-Flash Kit 300 مدل دولنگه درب الكترومكانيك ك281,000,000
2Genius G-Flash Kit 300 مدل لنگه تك درب الكترومكانيك ك203,000,000
3 كيت gbat300 با ريموت و رسيور و فلاشر و برد و فتوسل ايراني195,000,000
4Genius G-Flash Kit 400 مدل دولنگه درب الكترومكانيك ك301,000,000
5Genius G-Flash Kit 400 مدل لنگه تك درب الكترومكانيك ك190,000,000
6 كيت 412 با ريموت و رسيور و فلاشر و برد و فتوسل ايراني212,000,000

لیست قیمت جک پارکینگی لولایی هیدرولیک

ردیفنام محصولقیمت
1KIT H2 " مدل لنگه دو درب الكتروهيدورليك كيت CBC402 "844,000,000
2KIT H2 " مدل لنگه تك درب الكتروهيدورليك كيت CBC402 "548,000,000
3KIT 402 SBS "402 مدل لنگه دو درب هيدروليك الكترو كيتSBS "863,000,000
4KIT 402 SBS "402 مدل لنگه تك درب هيدروليك الكترو كيتSBS "558,000,000
5KIT CBAC 4221,407,000,000
6KIT CBAC لنگه تك كيت422829,000,000

عوامل موثر بر قیمت جک درب پارکینگ

فاکتور ها و عوامل زیادی وجود دارند که در تعیین قیمت جک درب پارکینگی موثر هستند. یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در قیمت گذاری این محصول موثر است، برند سازنده می باشد. معمولا محصولات تولید شده توسط شرکت های خارجی قیمت های بالاتری نسبت به نمونه های داخلی دارند. از طرفی از بین نمونه های خارجی نیز برخی از برند ها قیمت های بالاتری نسبت به بقیه دارند. از دیگر فاکتور های مهم، نوسانات قیمت ارز و دلار است. این مسئله به خصوص بر روی برند های خارجی بیش تر تاثیر می گذارد و با افزایش قیمت دلار، قیمت این محصولات نیز به شدت افزایش می یابد.

 قدرت و توان جک ها و همچنین نوع آن ها نیز از دیگر فاکتور های مهمی هستند که در تعیین قیمت آن ها بسیار موثر هستند. علاوه بر همه این ها، میزان امنیت این محصولات نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هر چه جک انتخابی شما امنیت بیش تری داشته باشد، در قیمت های بالاتری به فروش می رسند.

بهترین برند های جک درب پارکینگ

شرکت های زیادی در سراسر دنیا به تولید جک درب پارکینگی مشغول هستند. از این رو تنوع بالایی از این محصولات در بازار وجود دارند. از طرفی برخی از نمونه ها کیفیت بالا تری داشته و بعضی دیگر از مدل ها بی کیفیت تر هستند. برترین برند های ایرانی که در این زمینه فعالیت دارند، عبارتند از:

برند سیماران

برند بتا

برخی افراد معتقد هستند که برای این کار باید از برند های خارجی استفاده کنند. این برند ها معمولا کیفیت بالا تری داشته و طول عمر بیش تری نیز دارند. نمونه هایی که توسط برند های ایتالیایی و آلمانی تولید می شوند، نسبت به سایر مدل های خارجی مرغوب تر بوده و با استفاده از تکنولوژی های به روز تری تولید شده اند. برترین برند های خارجی که در این حوزه فعالیت دارند، عبارتند از:

توصیه های مهم در خرید جک پارکینگ

اگر قصد خرید جک درب پارکینگی را دارید، باید نکاتی را مد نظر خود قرار دهید. دقت داشته باشید که برای خرید این جک ها باید فاکتور ها را در نظر بگیرید که مهم ترین آن ها عبارتند از:

تردد

میزان تردد روزانه یکی از فاکتور های مهمی است که در زمان خرید این محصولات باید به آن ها توجه داشته باشید. هر چه تردد بیش تر باشد باید از نمونه قوی تر و قدرتمند تری از این جک ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

نوع جک پارکینگی

از دیگر فاکتور هایی که در زمان انتخاب این محصولات باید به آن ها توجه داشته باشیم نوع جک ها است. دقت داشته باشید که این محصولات را در انواع ریلی و یا بازویی تولید می کنند. شما باید با توجه به نوع درب پارکینگ خود نمونه مناسبی از این محصولات را انتخاب کرده و خریداری کنید.

وزن و اندازه درب

وزن و اندازه درب از دیگر فاکتور های مهمی است که در زمان انتخاب این محصولات نقش ایفا می کنند. هر چه درب سنگین تر باشد و در ابعاد بزرگ تری ساخته شود، باید از نمونه های قدرتمند تری از این جک ها استفاده کنید.

امکانات و ویژگی ها

برخی از این محصولات نسبت به بقیه امکانات بیش تری داشته و مجهز تر هستند. به طور مثال برخی از آن ها به سنسور های ایمنی مجهز شده اند و یا این که امکان وصل شدن به اکسس کنترل را دارند. بنابراین در زمان خرید با به این ویژگی ها توجه داشته باشید و محصولی مناسب و کاربردی برای خود انتخاب کنید.

برند سازنده

در زمان خرید باید دقت داشته باشید که محصول انتخابی شما توسط برند های معتبر و قابل اعتمادی ساخته شده باشند. همچنین توجه کنید که محصول مورد نظر باید کاملا اصل و با کیفیت باشد و این موضوع را در نظر بگیرید که نمونه های تقلبی هیچ گونه ارزش خریدی ندارند.

سوالات متداول

برای این کار بهتر است نمونه هایی را انتخاب کنید از جنس فلز هستند. نمونه های پلاستیکی نسبت به مدل های فلزی این گیربکس ها طول عمر کم تری داشته و زود تر خراب می شوند.

بله، هر یک از این جک ها به میزان برقی مصرفی خاصی نیاز دارند و از این رو میزان مصرف انرژي در هر یک از آن ها با دیگری متفاوت است.

باید در فواصل زمانی مناسبی آن را گریس کاری کنید و به خوبی آن را آب بندی کنید تا از نفوذ آب و رطوبت به درون آن ها جلوگیری شود.

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟