مطالب دورژانس

بررسی انواع راهبند برقی دورژانس

راهبند دورژانس

آیا با انواع راهبند برقی آشنا هستید؟

بدون شک واژه راهبند به گوش بسیاری از ما آشناست اما افراد کمی هستند که با آن سروکار داشته و از کارایی آن آگاه باشند.

در حقیقت راهبند به وسیله‌ای اطلاق می‌گردد که برای کنترل ترافیک و کنترل تردد وسایل نقلیه در مقابل ورودی پارکینگ ساختمان ها یا پارک‌ها نصب می‌شود.

از مهم‌ترین وظایف یک راهبند می‌توان به برقراری امنیت در ساختمان و ایجاد نظم در عبور و مرور ماشین‌ها اشاره کرد.

به راحتی و با استفاده از دوربین شما می‌توانید افراد داخل ماشین و شماره پلاک‌هایی که به ساختمان وارد می‌شوند را مشاهده کرده و در صورت بروز مشکل آن را به پلیس یا مأمورین امنیتی تحویل دهید.

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی راهبند در اشکال مختلف و با قابلیت‌های گوناگون به بازار عرضه می‌گردد که در این میان به معرفی برخی از آنها پرداخته و اطلاعات جزئی در زمینه عملکرد انواع راهبند و ویژگی‌های آنها را در اختیار شما قرار می‌دهیم

دورژانس

زمانی‌که شما از راهبند در محیط کار یا زندگی خود استفاده می‌کنید، اینگونه برداشت می‌شود که برای امنیت و آرامش خود و اطرافیان ارزش قائل هستید به همین علت میزان تجاوز به این نوع ساختمان‌ها بسیار کم خواهد بود.

همانطور که آگاه هستید راهبندها به طور هوشمندانه تردد ماشین‌ها را در پارکینگ کنترل خواهند کرد در نتیجه در اماکن شلوغ ضریب ایمنی دوچندان می شود؛

همچنین اگر راهبند شما مجهز به سیستم RFID باشد می‌توان رفت و آمد وسایل نقلیه را ثبت کرد تا در صورت نیاز آنها را بصورت دقیق‌ بررسی و کنترل کرد.

تا به حال به این پرسش فکر کرده‌اید که چرا از راهبند استفاده می کنیم؟

چرا برخی افراد استفاده از راهبند اتوماتیک را ضروری می‌دانند، در حالی که برخی دیگر نمی‌دانند راهبند چیست و چه کارآیی دارد.

بدون شک عوامل گوناگونی در این زمینه مؤثر خواهند بود. مهم ترین دلیل استفاده از راهبند که بارها به آن اشاره کرده‌ایم برقراری امنیت و حفظ جان و مال افراد حاضر در ساختمان یا محیط است.

 

کنترل تردد وسایل نقلیه و افراد

زمانی که بتوان میزان رفت و آمد در یک مکان را کنترل کرد و از بروز خرابکاری جلوگیری کرد، به معنای اهمیت دادن به امنیت محیط و جان افراد است.

کاهش سرعت در عبور و مرور

وجود راهبند به افراد اجازه نمی‌دهد تا بدون توجه  به هشدار و با سرعت عبور کنند و این به معنای ایمنی بیشتر است.

همانطور که مشاهده کردید از هر دری وارد شویم و به مزایای متنوع برای انواع راهبند بپردازیم در انتها به واژه امنیت می‌رسیم که در دنیای پرتلاطم این روزها اهمیت فراوانی دارد. در نتیجه ایجاد آرامش و امنیت را می‌توان مهم‌ترین علت در بهره‌مندی از این محصول بشمار آورد.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

خدمات درب های اتوماتیک دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *