مطالب دورژانس

اولویت دادن به ایمنی و امنیت با درب برقی دورژانس

امنیت با درب برقی دورژانس
امنیت در یک ورودی دارای دو جنبه مختلف است:
امنیت ساختمان و ایمنی کاربران آن. دورژانس از سخت ترین قوانین ایمنی پیروی می کند.
سنسورهای ایمنی در بال ‌های درب و در چارچوب تضمین می‌کنند که درب به کاربران و اشیاء پاسخ می‌دهد و ضربه را به حداقل می ‌رساند یا حتی از آن جلوگیری می ‌کند.

رفتار بهترین برند درب برقی را می توان با توجه به نیاز های ساختمان شما سفارشی کرد.

چنین الزاماتی می تواند بر اساس اولویت شما برای ایمنی یا توان عملیاتی باشد و با در نظر گرفتن گروه های کاربری مختلف از کاربران حرفه ای آموزش دیده گرفته تا مکان هایی که افراد با نیاز های ویژه بخش بزرگی از نمایه کاربر مانند کودکان و افراد مسن را تشکیل می دهند، باشد.

دورژانس اقدامات ایمنی زیر را توصیه می کند:

1- دکمه های دسترسی

2- علائم بصری روی بال ‌های در و دیوار های منحنی برای اطمینان از دسترسی به درب ‌ها برای همه گروه‌ های کاربری ورودی جلوی یک ساختمان عمومی، مانند هتل، ساختمان اداری یا ساختمان شهرداری نیز باید شامل گزینه های امنیتی باشد.

3- قفل های ست درب دستی

4- درب های خارجی قفل شب

5- قفل امنیتی

6- گزینه های کنترل دسترسی

درب برقی نیم گرد دورژانس، یک راه حل پایدار

درب های گردان نیم گرد  دورژانس کم مصرف ترین راه حل های ورودی امروزی هستند.

با نصب یک لابی پیشرو می‌ توان به همین اثر رسید، اما برای این که لابی ‌های پیشرو با درب های کشویی یا چرخان معمولی واقعاً مؤثر باشند، درب های ورودی و خروجی لابی هرگز نمی ‌توانند همزمان باز شوند.

این بدان معناست که کاربران اغلب مجبورند در لابی منتظر بمانند تا درب بعدی باز شود، که باعث نا امیدی و احساس عدم استقبال می شود. مزیت درب های گردان نیم گرد این است که در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند و در عین حال عبور و مرور مداوم افراد را تسهیل می کنند.

شما میتوانید ازطریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره 91003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *