مطالب دورژانس

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ دورژانس بهترین گزینه برای فضاهای کوچک و بزرگ

اپراتور شیشه ای

شیشه اسلایدینگ چیست ؟

شیشه اسلایدینگ که با نام های شیشه کشویی، پنجره ریلی ، درب متجرک نیز شناخته شده می باشد، مناسب برای جاهایی است که فضای کافی برای باز شدن درب و پنجره ندارد. با این تکنولوژی، صنعت درب و پنجره متحول شد.

چرا شیشه اسلایدینگ ؟

در گذشته برای مکان های بسیار کوچک که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب و پنجره نبود از درب های کشویی که به صورت دو دهنه اجرا می شد، استفاده می شد. امروزه با تغییر مکانیزم درب های کشویی و ساخت یراق آلات متناسب با آن، استفاده از این سیستم تسهیل یافت و به سرعت طرفداران بسیاری پیدا کرد.

درب اسلایدینگ چگونه کار می کند؟

درب اسلایدینگ به گونه ای طراحی شده که با کشیدن یک لت، لت های بعدی نیز کشیده می شود. به همین دلیل کمترین فضا را برای نصب نیاز دارد.

کاربرد درب اسلایدینگ

این درب در فضاهایی که تردد بالایی دارند از جمله رستوران ها، فروشگاهها، بیمارستان ها، مراکز اداری و تجاری قابل استفاده می باشد. همچنین به دلیل ویژگی عایق صوتی تا 80% برای دفاتر اداری بهترین گزینه برای پارتیشن شیشه ای است

مزایای درب اسلایدینگ

  • در فضاهایی با مساحت محدود یا بسیار بزرگ قابل نصب است.
  • قابل باز و بسته شدن از زوایای راست، چپ و قسمت میانی
  • برخلاف سایر سیستم درب ها در قسمت اتصال به زمین نیاز به فضای کمی ( 8 میلیمتر) دارد . از این رو در فضاهایی که تردد بسیار دارد و پارتیشن های اداری مناسب است.
  • به دلیل استفاده از شیشه سکوریت و نصب قفل ضدسرقت، امنیت فضای داخلی را تامین می کند.
  • امکان باز کردن تمام لت ها و ورود جریان هوا در هر فصل از سال.
  • امکان انتخاب طرح و رنگ شیشه ها و یراق آلات متناسب با طراحی فضای مورد نظر
  • ممانعت از ورود آب، گرد و خاک و حشرات به داخل
  • جلوگیری از اتلاف انرژی به خارج در همه فصول سال
  • در برابر حرارت و شکستن مقاوم می باشد.
  • علاوه بر طراحی زیبا، نور فضای داخلی را تامین می کند.
  • طول عمر بالایی دارد.
  • دارای 2 سال خدمات پس از فروش می باشد.
  • با توجه به کاربرد و کیفیت قیمت مناسبی دارد.
دورژانس

نصب درب اسلایدینگ در فضاهای بسیار کوچک یا بسیار بزرگ

بزرگترین و مهم ترین مزیت درب اسلایدینگ اینست که هم در ابعاد بسیار کوچک و هم در ابعاد بسیار بزرگ قابل اجرا می باشد. ریل های چهارچوب سیستم اسلایدینگ به گونه ای طراحی شده که تا 10 لت را می توان روی آن سوار کرد بدون نیاز به داشتن ستون و تکیه گاه ! بدین معنی که در دهانه با ابعاد 10 مت می توان 5 لت از سمت راست و 5 لت از سمت چپ نصب کرد که به راحتی باز و بسته شود. از طرفی برای دهانه های بسیار کوچک مانند شیشه حمام  می توان از این سیستم استفاده کرد.

 
 

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

درهای اسلایدینگ در امتداد مسیرهای فلزی، چوبی یا وینیلی که در قاب آنها در بالا و پایین قرار گرفته اند حرکت می کنند. این سیستم ها  برای سهولت حرکت خود اغلب دارای غلتک های پلاستیکی هستند که به بالا و پایین یا فقط به پایین متصل می شوند. اما برای سهولت در استفاده و افزایش امنیت آنها به صورت درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ طراحی شد.

مکانیزم درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

درب های اتوماتیک دارای قطعاتی از جمله اپراتور، چشمی و یراق آلات می باشد که با نصب اپراتور بر روی درب اسلایدینگ ، لت ها با تشخیص حرکت توسط سنسورهای مدار کنترلی باز یا بسته می شوند. با نزدیک شدن به درب با تشخیص توسط سنسور، اپراتور به طور خودکار درب را باز یا بسته می کند.

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

از درب های اسلایدینگ شیشه ای اتوماتیک در ورودی های فروشگاهها، هتل و مراکز اداری و تجاری استفاده می شود.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع راهبند های  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید:

69 33 00 91 -021

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *